Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van ons tweede kindje. We hebben een dochtertje van 2. Nog geen echo gehad en ik vind het allemaal nog wat onwerkelijk, maar dat besef komt denk ik wel na de eerste echo.

Hoi,

Gefeliciteerd!! Onwerkelijk is het in het begin nog hè.. ik zit ook met smart te wachten op de 1e echo... Dan word het besef pas echt denk ik.. dan kan hopelijk het echte genieten beginnen...

Gefeliciteerd!! Spannend weer he! Herken je al dingen van de vorige zwangerschap? Bij mij gaat het nu al behoorlijk anders. En ookal is het nog maar 1,5jaar terug ik zit toch alweer regelmatig euh... hoe ging het ook alweer. En hoe zat dat ook alweer.

We hebben donderdag 28 nov onze eerste echo. O ja deze zwangerschap lijkt niet op de eerste. Toen hing ik continu met mijn hoofd in de wc, nu heb ik zelfs dagen dat ik niet misselijk ben. Wel ben ik veel eerder emotioneel, maar gelukkig weten we waar dat vandaan komt. Bij de eerste zwangerschap heb ik een weekboek bijgehouden en doe dat bij deze ook. Leuk voor later en de kinderen.

Ik ben al 42 dus zo'n oude moeder waar voor gewaarschuwd wordt, hahhahaha. Maar beide zijn puur natuur in elkaar geknutseld, dacht bij deze dat het mischien niet meer zou lukken, maar ik heb nog eitjes, ni maar hopen dat het vam goede kwaliteit is.

Terug
Bovenaan