even vraag hoor...

ik weet dat het hier niet echt thuis hoort,maar toch...
Wij zijn alweer z'on 7 maanden bezig om zwanger te worden.
Ik kamp met onregelmatige cyclussen en zit nu alweer op dag 38 met een negatieve test vanmorgen.
wat een terleurstelling weer,nu maar weer wachten.
Nu zit ik te denken om ovulatietesten te gaan proberen.
wie van jullie geeft hier ervaring mee..goede of minder goede..?
alvast bedankt..
gr piewie,mv Mila.

Doen!!!!
Ik ben zwanger geworden na het gebruik van de ovulatietest (meteen de eerste keer al)
Wij zaten midden in de molen van IUI behandelingen en zouden in januari gaan beginnen met IVF.
In december heb ik toen die ovulatietesten gebruikt en ......meteen zwanger!!!! Dus de IVF behandelingen zijn mij bespaard gebleven!

Succes!!!

Groetjes van Cissy

Hoi Nathalie

Ik zou het gewoon gaan proberen hoor. De adviezen zijn natuurlijk het eerste jaar rustig afwachten, maar dat is altijd zo knap gezegd...want "rustig" afwachten is zo moeilijk.
De ene zwangerschap komt nu eenmaal eerder dan de andere, maar ja...je wilt zo graag. Zo'n onregelmatige cyclus maakt het ook niet makkelijk om op het juiste moment te vrijen. Dat kun je met zo'n test wel, dus de kansen worden dan groter. (en het vrijen wordt niet steeds zo beladen dan...je weet nu wanneer je het "moet doen"en kan voor de rest kun je  het doen als je er zin in hebt)
Deze testen kunnen geen kwaad, het is te proberen toch!
En als ik hoor dat Fabio daardoor ook haast had...zou ik het zeker doen.
Succes meid, rot voor je   hoor, weet dat je wens groot is.

liefs Pascal

Hoi,

Gewoon doen!!
Kan absoluut geen kwaad, en dan weet je tenminste wanneer je eisprong is.
Ik heb ze zelf ook gebruikt, van sensitest. zo besteld, volgende dag in huis en helemaal niet zo duur.

Bij Merel was ik de tweede keer zwanger, maar afgelopen keer heeft het ook 7 maanden geduurd. of ja ook...tuurlijk hou je voor jezelf een jaar aan maar omdat de eerste zo snel was duurde het dit keer voor mij gevoel lang.

Mijn cyclus was ook niet helemaal regelmatig, meestal 29 dgn maar ook 25 dgn en 1 uitschieter van 35 dagen. Vandaar dat ik nieuwschierig was naar mijn eisprong (ik voelde m ook niet, sommige hebben dat wel) en daarom heb ik die ovulatietests toen gebruikt!

Ik vond ze ideaal!

Succes met zwanger worden!

gr Elise mv Merel en ?

Hey!

Ik heb er ervaring mee! Ik ben er van overtuigd dat als ze niet gebruikt had, Nina er nog steeds niet was geweest! Ik ben er met die testen namelijk achter gekomen dat ik een cyclus heb van 46 (!) dagen en dus pas ovuleer op dag 32.... Nou, dan kun je vrijen wat je wil maar op dag 32 hoef je echt even niet meer hoor, WHAHHAHA! Hier was het ook in één maand raak. ( Niet zo moeilijk als je weet wanneer je 't moet doen ja, dat snap ik ook wel, hihihi!)
Ik zou zeggen gewoon doen! En niet tegen hubbie zeggen dat je vruchtbaar bent, is ie gelijk happy als je zelf begint in bed, WHAHHAHA!
Ik heb gewoon die goedkope dingen gekocht via babybrabbel. Wel  35 stuks ofzo, omdat ik dus echt wilde weten hoe mijn cuclus zat. Nou, had er dus bijna niet genoeg aan gehad ook! Wij willen graag voor nummer drie gaan inmiddels, we willen een half jaar afwachten en anders mikken we er na die tijd gelijk weer een setje ovulatietesten tegenaan hoor!

Kus, Marieke

heel erg badankt voor jullie reacties.
Jeetje Cissy,wat zul jij blij zijn geweest toen je al eerder dan de behandeling een postieve test had!
Dan is een ovulatietest zeker de moeite waard.
ook als ik de andere reacties lees,weet ik dat ik het gewoon moet proberen.
Ik krijg echt de balen van die cyclussen...mischien wordt ik hier wijzer van.
Fijn om jullie verhalen en reacties te lezen.
liefs piewie.

Terug
Bovenaan