Even vraagje van een (nog) niet zwangere aub antwoord

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje aan jullie zwangeren. Ik heb 2daagjes erg veel waterachtige witte afscheiding gehad, Ik hoorde dat dit een teken kan zijn van het zwanger zijn. Nu heb ik het niet meer. Mijn nod wisseld nogal dus het ligt ergens tussen 9 tot 19 september.

Mijn vraag is dus heeft iemand van jullie dit ook gehad. Heb al getest maar negatief maar kan te vroeg zijn dus

Alvast bedankt

Ik denk niet dat je nu al zo moet denken.
Natuurlijk kan het zo zijn dat je wel zwanger bent, maar ik herken er veel van mezelf in, je grijpt alles aan want eventueel maar op een zwangerschapteken lijkt.

Gewoon even afwachten, hoelang ben je over tijd dan?

Ik zelf merkte het 2 dagen nadat ik overtijd was aan mijn borsten, zo gevoelig.

Nens

het kan ook zijn dat je juist net je eisprong hebt gehad, dan hebben veel vrouwen ook een dergelijke afscheiding.

Ben het eens met de vorige "spreekster", als je zwnagerw ilt worden, dan ga je juist op de symptomen letten. En dat wat je anders ook had in je cyclus valt je nu ineens op.

Veel succes met wachten.

Miep

Het kan een teken zijn, maar het kan ook net zo goed niks te betekenen hebben. Toen ik zwanger werd heb ik er helemaal niks van gemerkt terwijl ik me de maand daarvoor juist wel zwanger voelde en het toch niet was. Toen ik de test deed had ik ook zoiets van hij zal toch wel negatief zijn, want ik heb nergens last van. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten en geen afscheiding. TOCH POSITIEF!!!! Dus er is gewoon geen pijl op te trekken.

Ik zal voor je duimen dat het positief is.

groetjes Danique
29w1d

Ik dacht het zelfde als Miep, rond de eisprong heb je vaak witte afscheiding.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan