even vraagje..

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik had op 5-05 mn nod,maar ben pas 11-05 ongi geworden..dus bijna een week later..
aangezien ik vanaf dat ik met de pil stopte steeds een cyclus v 30dgn had,en nu dus langer..
is mijn vraag hoe kan ik nu z,on beetje weten/uitrekenen wanneer mn ei ongeveer is?
heb dit bij mn 1e kindje niet gehad omdat ik toen direkt zwanger was vandaar mn vraag.bedankt alvast!!

Hoi trotse mama,

Ik zou je volgende ongi periode even afwachten, als het dan gelijk loopt met de vorige, dan ben je precies in het midden van die 30 dagen vruchtbaar. Mocht dit ook verschillen (of ben je pas net gestopt met de pil) dan kun je verwachten dat het verschillend is en moet je wat meer geduld hebben of werken met ovulatietesten.

Heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes!

hi,

inderdaad geven ovulatietesten een duidelijk inzicht. maar als je pas net met de pil gestopt bent zal ik gewoon nog even afwachten, wat de komende twee maanden je cyclus is, kan ook zo zijn dat hij nu 1x wat anders is, en volgende keer weer 30 dagen.

sucses,

informatie en aanschaffen van goedkope en goed ovulatie testen www.sensitest.nl

ik ben nu 4 mnd vd pil af.
ik kijk wel hoe de aank ronde mn cyclus is..maar vroeg me gewoon af hoe ik nu ongv mn vruchtbare dagen na kan gaan..

@broertje of zusje;ja ik ken t sensitest maar hoe gaat dat met ovulatietesten?heb jij ze al eens gebruikt?

groetjes

Ik heb ook de ene maand een lange cyclus en de andere maand een kortere cyclus, soms voel ik mijn eisprong, soms ook niet. Mijn oplossing: vanaf de laatste menstruatie om de dag klussen totdat je weer ongi moet worden. Zo ben ik twee keer zwanger geworden,mischien drie keer maar dat is nog even een paardagen afwachten.

Hoi trotse mama,

Ik ga er altijd vanuit dat je ongeveer 14 dagen voordat je weer ongesteld zou moeten je eisprong hebt. dit is geloof ik gemiddeld maar geld wel als je een regelmatig cyclus hebt. Omdat je nu schreef dat je deze keer een alngere cyclus hebt weet ik niet of dit zo betrouwbaar is. Anders idd een keer ovulatietesten, alleen die heb ik ook 1 keer gebruikt en had in mijn hele cyclus geen "piek" dus daar werd ik alleen maar zenuwachtiger van. Dus dat is ook niet alles denk.

Groetjes

Ik kijk altijd goed naar mijn afscheiding. Is dan heel glibberig voor mijn ei. De afgelopen maanden had ik cyclus van 28,28,27 en nu denk ik dat het 32 wordt als ik naar mijn ei kijk. Mijn eisprong was later dan verwacht. Ik probeer ovulatietesten zo lang mogelijk uit te stellen, ben in september gestopt met de pil, vorige keer ruim een jaar bezig geweest

Terug
Bovenaan