Even wachten nog...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat kunnen de weken toch lang duren als je aan het wachten bent pffff.

Mijn nod is zondag, ik ga vrijdag trouwen en dan gaan we direct op vakantie dus heel spannend allemaal! Nou had ik zaterdag tot en met dinsdag wat bloed (bruin van kleur) verloren maar iedere keer maar een klein beetje! Zondag is dus mijn nod, hoop zo dat het raak is, ik heb wel een beetje pijn in mijn borsten maar niet super veel pijn ofzo, ben ook wel misselijk af en toe maar niet zo erg dat ik echt moet overgeven, onder in mijn buik soms een beetje pijn en laatst dacht ik dat ik hel erg ongi ging worden maar dit was ook niet het geval!  Gewoon maar wachten wachten wachten!

Zou een mooi huwelijkskado zijn natuurlijk!

nou mel27 als eerste alvast een hele fijne dag gewenst komende vrijdag.
en als ik je verhaal zo lees dan denk ik er is toch wel een grote kans dat je
zwanger bent. het zou wel extra leuk zijn als je met zijn drieen het huwelijksbootje instapt!!!
in ieder geval een fijne vakantie en duimen dat je ongi niet komt.
succes!!!!!!!!
groetjes pally

Dank je pally!

helaas kan ik het pas na mijn vakantie laten weten! Als ik zondag niet ongi word dan wacht ik een paar dagen met testen! Hopelijk kan ik snel goed nieuws bregen.  
Iedereen succes met klussen en hoop weer veel goede berichten te kunnen lezen na mijn vakantie.

Groetjes mel 27 (22 jaar)

hey mel27,

Als eerste wens ik jullie as vrijdag een geweldige dag toe.!!

Het wachten duurt idd altijd een eeuwigheid, het zou geweldig zijn als het raak is, een mooier huwelijkscadeau kun je je niet wensen,

Veel plezier en geluk in je huwelijk vacantie en zwangerschap.

groetjes kaat

Heel veel plezier vrijdag! Het ziet ernaar uit dat het een prachtige zonnige dag gaat worden. Lekker genieten van de dag. Testje mee op vakantie! Ik ben benieuwd. Ga voor je duimen!

Fijne trouwdag en vakantie!

Groetjes, Kat

Ik wens jullie een prachtige huwelijksdag toe en hoop dat je zwanger bent. Dan heb je voor iedereen een mooi souveniertje meegenomen als je terugkomt van je huwelijksreis.

Ik zal voor je duimen

Groetjes Monique

Bedankt voor jullie leuke reacties! Hoop dat het duimen wat oplevert, zal in mijn vakantie ook vlink voor jullie duimen hoor!

Tot over een paar weekjes

Groetjes mel

heel veel lezier met je trouwdag, je hebt in iedere geval mooi weer...
|En wieweet krijg je een heel mooi huwelijkscadeautje van je mannetje..wieweet.
Ik hoop het voor je en iedere geval een mooie vakantie toegewenst en we duimen hieroh voor je. groetjes natascha

Terug
Bovenaan