even wat ander..... ik ga zaterdag naar U2!!!!!!!!

Hoi,
Ik ben zo blij. Heb vanmorgen om 09.00 uur bij het Postkantoor kaartjes gekocht voor het concert van zaterdag voor U2! Het ging zo makkelijk, helemaal niet in de rij gestaan en nu ben ik heel erg blij! Maandag gaan we waarschijnlijk voor onze 5e IUI en dan zijn dit gewoon de leuke dingen uit het leven! Wilde het gewoon even kwijt.
groetjes Noor

WAT SUPER GAAF DAT JE NAAR U2 GAAT, KAN ME VOORSTELLEN DAT JE ZO BLIJ BENT, EN JE HEBT NIET EENS LANG DAARVOOR IN DE RIJ GESTAAN, GAAF DAT ER NOG KAARTEN WAREN, HEEL VEEL PLEZIER..

EN HEEL VEEL SUCCES MET DE AANKOMENDE IUI..

LIEFS MICKEY

he noortje
Daar ga je onwijs van genieten, geloof mij. Ik ben namelijk gistern geweest en het was heeeeel erg gaaf. Jemie wat enorm groot is de arena. heel veel oude liedjes ook bloody sunday, echt super! Je hebt gelijk het is belangrijk de leuke dingen te blijven doen en je hier gewoon aan vast te klampen. we moeten namelijk niet vergeten dat dat het leven is; genieten en genieten. en wat je dan ok hebt of waar je staat in het leven is niet belangrijk, als je maar niet vergeet te genieten (hoe moeilijk het soms ook is).
Ook succes met je 5e poging! liefs simone

hoi noor,

Mijn man gaat vanavond ook! We zijn net terug uit Zeeland wat overigs fantastisch was, mooi weer gehad en het was gezellig.
Heel veel plezier vanavond en ik hoor wel van jou (en mijn man) hoe het is geweest!

doei
M

Terug
Bovenaan