Even wat anders (gal spugen)

A

Anoniem

Guest
Deze oktober gaat mijn broer trouwen, dat is natuurlijk fantastisch en geweldig! Ik maak het bruidsboeket en ben getuige van mijn broer!!

Nu gaat daar natuurlijk een vrijgezellefeest aan vooraf. Ook gezellig, maar nu gaat het allemaal op zo'n rare manier......

Ik werd 2 weken geleden gebeld met de vraag of ik 6 oktober kon (ik was ergens op afsrpaak dus vroeg of ik terug kon bellen, dit kon). Ik nagekeken thuis en ja hoor gelukkig kon ik. Ik terug gebeld naar die vriendein van mijn schoonzus (die regelt het dus) en doorgegeven dat ik dus kon, zegt ze ineens onee we hebben het verzet naar 29 september, omdat er iemand niet kon. Ik zeg ja dan kan ik dus niet, want zit in de ardennen......

Ze zij nou we kijken nog even en je hoort van me. Ik zeg das goed. Nu 2 weken later had ik dus nog niets gehoord. Ik denk ik mail ze even (had haar nummer niet namelijk). Krijg ik dus een mail terug vvan OJA (zo van shit we hadden nog moeten bellen)  nee we houden het op 29 september, maar kun je niet even terug komen dan????? BELACHELIJK!!

Nou baal ik als een stekker natuurlijk en weet zeker dat mijn schoonzus het ook neit leuk vind. Maar tis toch normaal dat je eerst naar familie (zussen en schoonzussen) kijkt en dan naar de rest of ben ik nu achterlijk??????????

Ik ben ook erg laat gebeld en heb dus het gevoel dat ze me op een of andere manier waren vergeten en alles al hadden geregeld voor ze wisten of ik kan ja of nee....

Jullie snappen dat ik erg baal!!!

Zo even gal gespuugd! Bedankt voor het luisteren!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

BELACHELIJK!!!
Inderdaad familie gaat voor.

Hopelijk kan er nog iets aan doen.
Ik zou het (naderhand) wel uitleggen aan je schoonzus, dat het niet aan jouw ligt.
Sterkte er mee.

Groetjes Nathalie

Oh ja, wat ontzettend stom zeg! En zeker die opmerking of je niet even terug kan komen....

groetjes Maris

jee zeg
wat een b*** tuurlijk gaat fam. voor. Ach je kunt toch wel even terug komen????????
wat een opmerking, tuurlijk niet!!
hoop voor je dat het goed komt, anders regel je zelf toch nog wat? heb ik al vaker gehoord dat mensen 2 vrijgezellen partys hebben.

succes daan

Terug
Bovenaan