Even wat anders; mijn man denkt dat ik gek ben, haha!

Even wat andere praat en ik kan er natuurlijk niet met mijn man over praten want dat is lullig, dus deel ik het even met jullie.
Volgende week zaterdag word ik 30 jaar. De afgelopen tijd zijn er wat vrienden (inclusief mijn man 2 jaar geleden...) ook 30 geworden en toen heb ik hun huis versierd, een groot spandoek voor het raam gehangen en foto's met tekst in de buurt opgehangen (dit heb ik niet alleen gedaan hoor, was niet alleen de schuldige haha).
Maar ja, wie kaatst kan de bal verwachten...... Tot nu toe had ik nog niks gemerkt van dingetjes die achter mijn rug om bekokstoofd werden, maar vandaag is het zover; boet belde vanochtend op om te vragen of ik vanavond weg moest. Nee dus. Dus toen zei hij; dan ga ik even langs bas. Dus ik vraag gelijk of ie daar dan een pilsje ging pakken. Dus boet zegt; nee ik moet iets helpen tillen. Bij mij rinkelden alle bellen natuurlijk, haha. Nu kwam hij vanavond thuis en toen zei hij dat ie een bed op ging halen. jaja. Ik geloof er niks van, volgens mij zitten ze daar nu wat te bekokstoven.
maar ik speel gewoon leuk mee hoor!

x miranda

hahaha ja dat krijg je ervan als je zelf de ongein eerst bij de rest hebt uitgehaald.
Ik ben benieuwd wat ze aan het regelen zijn voor je.

succes alvast haha
Tamar

Die lieve mannen toch, die denken dat ze een geheim kunnen bewaren voor hun vrouw. Maar hou jij je maar lekker van de domme en vooral erg verrast doen op de dag zelf. Vinden ze leuk, de schatten haha

Terug
Bovenaan