even wat anders / voorstelronde

Hoi meiden,

Even wat anders een voorstelronde.
Ik ben wel benieuwd waar iedereen vandaan komt.

Zelf kom ik uit een plaats dicht bij Eindhoven. Ik ben 28 jaar mijn vriend is 29 jaar.
Ik ben administratief medewerkster voor 36 uur. Ik ben vanaf 1 jan 05 gestopt met de pil.

Ik heb pco en ik ben nu mbv primolut ongesteld geworden, ik ga nu met clomid beginnen.

Ps gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend.
Ik ga naar de film en nog ergens iets drinken.

Groetjes Ilse

Hoi Ilse,

Mijn naam is linda en ben 29 jaar bijna 30 en mijn man is bijna 28. ik kom uit noord brabant. ik probeer nu al 2 jaar zwanger te raken van mijn tweede kindje en slik nu clomid. ik heb vandaag een hoop gedaan want mijn zwager en schoonzuster gaan verhuizen dus we zijn druk ik het nieuwe huis geweest en morgen ga ik lekker naar mijn ouders toe om koffie te drinken.

groetjes linda

Hoi,

Ik ben Inge. Ik ben 31 jaar en kom uit de buurt van Utrecht. Wij zijn nu ruim 2,5 jaar bezig met zwanger worden. Ik ben 1 keer zwanger geweest na een kijkoperatie met HSG(beide  eileiders zaten dicht)  maar helaas werd dat een miskraam. Ik ben nu in afwachting van IUI nr.4.

lfs inge

Hoi, ik ben Cindy, 27 jaar en kom uit de buurt van Arnhem. Ik ben  lerares op een basisschool. Mijn vriend en ik proberen sinds mei van dit jaar zwanger te woren.
Omdat ik een zeer onregelmatig cycles heb, heeft de huisarts mij al doorgestuurd naar de gynaecoloog en deze constateerde veel cystes op mijn eierstokken en vertelde dat ik vermoedelijk PCO heb.Aan het eind van het jaar moet ik terug komen, als ik niet zwanger ben. Groetjes! Cindy

Hai, Ik ben Sjan 28 jaar en we zijn 3 jaar bezig om  zwanger te raken. Zijn bezig met iui met hormonen. ik heb geen (eigen) ei-sprong, mijn baarmoedermond opent zich niet goed bij een sprong enne ik heb oorlogsslijm (mn vent komt er niet langs met zn jongens). Heb 2 pogingen achter de rug en  een paar afgeblazen pogingen. Ben resistent geworden voor tamoxifen en ben nu puregon aan het spuiten (met prygnyl) maar daar zijn me eieren even van op hol geslagen. Nu aan het bijkomen van alles.

liefs Sjan

hai,

Ik ben Indy, ben 31 jaar en ben sinds januari 2004 bezig om zwanger te
worden. Door mijn hoge zuurgraad (om onbekende oorzaak) kan ik niet
spontaan zwanger worden en is daarom voor IUI gekozen. Ik heb nu twee
behandelingen achter de rug en ben nu weer aan het injecteren voor
ronde 3 van de IUI.

Ik woon in Limburg en werk met kinderen met een verstandelijke handicap (ADHD, autisme) en met gedragsproblemen.

Liefs van Indy

Hi,

Ik ben Belle, ik ben 27 jaar en mijn man en ik proberen sinds twee jaar kinderen te krijgen. Sinds een klein half jaar lopen we bij het ziekenhuis in Den Haag.

Helaas slaan we nog steeds geen spijkers met koppen, we krijgen dus nog steeds onderzoeken (alleen de samenlevingstest mist nog) en hebben  nog geen gerichte behandeling.
Uit onderzoeken is in ieder geval gebleken dat mijn man weinig zaadcellen aanmaakt, de rest van de onderzoeken waren goed.

Liefs Belle

Terug
Bovenaan