Even wat anders - wat vinden jullie mannen van dit forum?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden, ik zei net tegen manlief: ik ga even achter de computer. Hij zei: ga je even kijken of  je vriendinnen al zwanger zijn? En toen vroeg ik me af: hoe vinden jullie mannen dit forum of weten ze er niets vanaf?

Mijne vond het aan het begin geloof ik maar onzin, vooral omdat ik erg veel met het zwanger worden bezig was en hij vond dat dit forum  me alleen maar "gek" maakte.
Maar nu hij ziet dat ik er maximaal 1x per dag even achter kruip en ook zo weer achter vandaan kan zijn, en ik antwoorden op vragen krijg die je anders nooit krijgt (op de "hebben jullie dat ook al eens gehad/gevoeld/meegemaakt"- manier) vindt hij het wel een soort leuk voor me, geloof ik.

Groetjes!

Hoi Olivia,

Hahahahahahaha.................................
Weet je wat mijn man zegt als ik weer op dit forum kijk???
"ga je weer eens kijken op je....ongi, tempen, vk, ha, nod....forum??
Hij weet dus dat ik vaak op dit forum zit en zelf ook berichtjes plaats.
Hij vind het absoluut geen probleem, want hij weet dat het voor mij heel prettig is om ervaringen met andere vrouwen te delen die in hetzelfde schuitje zitten.
Ik kan moeilijk aan mijn man vragen: Goh, hoe ervaar jij dat? Heb jij ook zulke zere borsten?? hahahaha .

Groetjes van Nathalie.

Hoi,
Mijn mannetje vind het een goed iets. Wij gaan voor ons 1e kindje en dan heb je een hoop vragen, die kun je hier gewoon stellen en dat is wel heel fijn. Als je vragen aan familie of vrienden stelt worden er direct andere vragen gesteld. Liefs Lientje

hallo meiden.

mijn mannetje vind het juist leuk voor me. zodat we nog wat van elkaar op kunnen steken. ervaringen kunnen delen enzo. omdat wij het aan niemand willen vertellen dat we bezig zijn om zwanger te worden.

vandaar erg handig zo anoniem op dit forum met jullie te kletsen.en mijn mannetje vind dit erg leuk voor me. ook omdat hij er nog op een andere manier mee bezig is dan ik.
maar we hopen beide dat het er snel mag komen. maar ja, wie niet!

iedereen succes met zwanger worden. en een vruchtbaar en gezond 2007 toegewenst!

liefs dd

Hoi,

Ook mijn mannetje vind het prima, soms als ik iets niet weet zegt hij: moet je ff op het forum kijken! haha.

Gr. Sam

Terug
Bovenaan