even wat anders, willen jullie britt helpen?????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik hoor hier niet meer thuis want ik ben inmiddels 40 weken en 5 dagen zwanger.
Sinds ik zwanger ben vliegt de tijd, dat zal dadelijk bij jullie ook wel zo zijn. Zo zit je op je periode te wachten en wachten en zo ben ineens toch zwanger en zit je op je kindje te wachten.

Wat ik jullie wil vragen is of jullie mijn dochter BRITT van 10 jaar willen helpen om de landelijke teken- en schilderwedstrijd te winnen Genaamd "GEINSPIREERD DOOR REMBRANDT" Ze kan een schilderworkshop winnen met Ruud de WIld en dat wil ze heel graag
Dus GA naar www.rembrandtkids.rnw.nl en Stem OP BRITT
ze staat al tweede maar ze wil heel graag eerste worden

Namens britt alvast bedankt

groeten van diana

quote: buzz schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2006 13:14:01'));

hoi allemaal,

Ik hoor hier niet meer thuis want ik ben inmiddels 40 weken en 5 dagen zwanger.
Sinds ik zwanger ben vliegt de tijd, dat zal dadelijk bij jullie ook wel zo zijn. Zo zit je op je periode te wachten en wachten en zo ben ineens toch zwanger en zit je op je kindje te wachten.

Wat ik jullie wil vragen is of jullie mijn dochter BRITT van 10 jaar willen helpen om de landelijke teken- en schilderwedstrijd te winnen Genaamd "GEINSPIREERD DOOR REMBRANDT" Ze kan een schilderworkshop winnen met Ruud de WIld en dat wil ze heel graag
Dus GA naar www.rembrandtkids.rnw.nl en Stem OP BRITT
ze staat al tweede maar ze wil heel graag eerste worden

Namens britt alvast bedankt    

heb ik gedaan 788 dat was ik veel plezier

groetjes

Ik heb ook gestemd. Laat even weten of het gelukt is!!
Ze heeft nu wel 812 stemmen. Echt veel!!

Liefs An

Hoi,

Ik heb vanmiddag ook gestemd! Ik was nr. 806!!

Laat jeweten of ze gewonnen heeft!!

Groetjes Annie1

hoi,

bedankt allemaal, volgens mij hebben er nog veel meer meiden gestemd. morgen om 24.00 uur sluit de stemming en zal ik de uitslag meedelen. Als ik teminste niet aan het bevallen ben dan want ik ben vandaag 6 dagen overtijd.

groeten van diana

Hey Diana.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met je bevalling, ik hoop deze voorspoedig zal verlopen......Spannend hoor!.
Je dochter heeft een mooi schilderij gemaakt en ook ik heb op haar gestemt, nou hopen dat ze gaat winnen.

Groeten van Miena

Yep, ik had ook gestemd. Succes met de bevalling en de wedstrijd natuurlijk!!!
xxxxx

Terug
Bovenaan