A
Anoniem
Guest
Hoi dames,
Bah wat was gisteren een ontzettende rotdag!!!! Bleuh...
Quinten kreeg de keel- en neusamandelen eruit. Zielig hoor.
Hij is nog geen 2 en kan ook nog niet praten. Hoe maak ik hem dan duidelijk wat er
ging gebeuren? Dat kon niet. Dus gewoon verteld dat de dokter zijn keeltje beter
ging maken ed... Maar slim als hij is voelde hij wel dat er iets komen ging wat niet
leuk was, dus toen ik met hem naar binnen moest, wandelde hij mooi de andere
kant uit!!! En toen ik hem binnen had een drama om hem in slaap te krijgen...
We hebben hem met zijn 3en vast moeten houden zodat de narcotiseur zijn werk kon doen.. Echt zielig om te zien . Ik weet dat het moest gebeuren, maar ja hij niet he?
Toen hij bij kwam was hij dan ook woedend! De broeder kon hem bijna niet in zijn bedje houden! Ik heb hem toen lekker bij me gepakt en toen ging het wel weer.
Gisteren thuis ook veel gehuild en niet geslapen. Vannacht gelukkig wel en hij is nu
gelukkig een stuk beter te pas. Alleen paps en mams zijn oppie!!!
Ben wel heel trots op mijn (iets te) sterke ventje.
Ik moest het even kwijt. Het is heel iets anders dan zwanger worden maar het hield
me erg bezig. Bedankt voor het lezen.
Wij gaan zo lekker voetbal kijken. Hij ligt nog lekker te slapen.
Liefs Melanie
Bah wat was gisteren een ontzettende rotdag!!!! Bleuh...
Quinten kreeg de keel- en neusamandelen eruit. Zielig hoor.
Hij is nog geen 2 en kan ook nog niet praten. Hoe maak ik hem dan duidelijk wat er
ging gebeuren? Dat kon niet. Dus gewoon verteld dat de dokter zijn keeltje beter
ging maken ed... Maar slim als hij is voelde hij wel dat er iets komen ging wat niet
leuk was, dus toen ik met hem naar binnen moest, wandelde hij mooi de andere
kant uit!!! En toen ik hem binnen had een drama om hem in slaap te krijgen...
We hebben hem met zijn 3en vast moeten houden zodat de narcotiseur zijn werk kon doen.. Echt zielig om te zien . Ik weet dat het moest gebeuren, maar ja hij niet he?
Toen hij bij kwam was hij dan ook woedend! De broeder kon hem bijna niet in zijn bedje houden! Ik heb hem toen lekker bij me gepakt en toen ging het wel weer.
Gisteren thuis ook veel gehuild en niet geslapen. Vannacht gelukkig wel en hij is nu
gelukkig een stuk beter te pas. Alleen paps en mams zijn oppie!!!
Ben wel heel trots op mijn (iets te) sterke ventje.
Ik moest het even kwijt. Het is heel iets anders dan zwanger worden maar het hield
me erg bezig. Bedankt voor het lezen.
Wij gaan zo lekker voetbal kijken. Hij ligt nog lekker te slapen.
Liefs Melanie