Even wat delen met jullie

A

Anoniem

Guest
Hey meiden...

Omdat ik en niet ongi ben en niet zwanger blijf ik maar met vragen zitten, ik voel van alles in mijn buik maar weet gewoon niet wat het is...
Ben ik toch zwanger, word ik toch ongi maar wil het niet doorzetten?? Word er zo onzeker van.
Zo heb ik krampen en of steken in mijn onderbuik.
De ene keer links de andere keer een beetje aan de rechter kant. Soms lijkt het net of het van binnen warm aanvoelt en of er ergens aan getrokken word.
Soms lijkt net of er iets aan mijn navel vastzit en daar aan getrokken word..
Zo voel ik opeens steken in mijn borsten en zijn ze even gevoelig en dan is het opeens weg...
Ik voel echt van alles in mijn buik en ik kan niks anders doen dan wachten wachten en denken en denken etc

Herkennen jullie dit??

Liefs Ram24

Ik herken het niet, maar klinkt toch als een zwangerschap hoor meid!!!! hoop het van harte voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klinkt als een zwangerschap hoor. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook veel kramp en steken. Dat komt omdat je baarmoeder optrekt. Is echt een kwaal die hoort bij de eerste paar weken. Ik hoop het zo voor je!

Wat een achtbaan! Heb helaas geen ervaring, maar hoop natuurlijk dat je binnenkort met mooi nieuws komt!

Liefs

Hou meid

Rustig blijven en geniet er van wat het ook is ,,,
Knuff marie

Terug
Bovenaan