Even wat geruststelling nodig

Hi allemaal,

Heb even wat geruststelling nodig. M'n kat van bijna 7 kg liep/sprong net over m'n buik heen. Met 1 poot raakte hij mijn buik vlak boven m'n schaambeen. Deed niet echt zeer maar kan het kwaad? Stom he dat ik me daar druk over maak...
Ik ben nu 18 weken zwanger.
Dank voor jullie reactie.

Groetjes!
 
hoihoi, nee zolang je geen pijn hebt, hoeft het niks te betekenen, de baby zit tussen heel wat vruchtwater, en word goed beschermt, tweelingen trappen elkaar ook flink hard! dus maak je geen zorgen. Liefs kim
 
Mijn zoontje van twee en een half heeft ook al een paar keer behoorlijk hard tegen mijn buik gestoten. Kan geen kwaad, er zit veel vruchtwater om je kindje dat je beschermd.
 
Nee, kan echt geen kwaad hoor!
Mijn zoontje van 20 maanden is af en toe ook nog al lomp op mijn buik bezig haha. Maar zo als de rest al zegt, je baby ligt goed beschermd en ze kunnen met 18 wk niet meer zomaar kapot hoor ;)
Liefs,
mar
 
Die kleine kan echt zoveel hebben joh. Ik ben rond 16 weken een keer over het speelgoed van mijn kat gevallen en heb een vrij harde smak op de grond gemaakt. Met de kleine was/is helemaal niets aan de hand ;-)

Liefs
 
het kan geen kwaad, ik ben nu 20,5 weken zwanger en net als de vorige keer komt nu een van de katten languit op me buik liggen of haar voetkussentjes maseren.
je kleintje zit veilig opgeborgen en zwemt nog in het water dus zal er niet veel van merken.

liefs
 
Zie het als dat zakje met water als jeeen vis koopt. Als je ergens inprikt en het zakje blijft heel, dan gebeurt er met de vis ook niets, dat isde vergelijking die we kregen op de cursus
 
Dat kan geen kwaad hoor die kleine kan echt wel een stootje hebben. Ik heb een paar weken geleden het stuur van mijn fiets in mijn buik gekregen en ook toen was er niets aan de hand. Al was dat wel even schrikken natuurlijk. En ik ben 32 wkn zwanger.
 
Terug
Bovenaan