even wat laten horen

Hoi Allemaal,

Het is gelukkig weer achter de rug want gisteren zat ik er inderdaad even helemaal doorheen. Gisterenavond is het vruchtje er uitgekomen. Ik vroeg aan mijn vriendje of hij het wilde zien en dat wilde hij graag. Samen hebben we nog even gehuild en nu heeft het een plekje onder onze druivenboom gekregen en dat gaf een goed gevoel.

Ik ga woensdag naar het ziekenhuis en ben benieuwd of ze nog iets verder gaan doen. Indien ik me niet serieus genomen voel of me niet prettig erbij voel wil ik me laten doorsturen naar een academisch ziekenhuis.
Het is zo raar maar het lijkt elke keer wel of mijn lichaam zodra ik zwanger wordt ongelijflijk zijn best doet om er uit te gooien wat er in zit. Tevens voel ik al een hele tijd een verharding zitten op mijn baarmoedermond. Ook heb ik tijdens elke zwangerschap steeds erg pijn in mijn linkerlies. Ik kan mijn been niet omhoog doen of het gaat steken, net of er geen bloed meer doorgaat. Al deze dingen wil ik voorgelegd hebben en ik ga niet weg voordat ik daar allemaal een antwoord op heb.

De strijslust is er weer... Dus ik hoop maar dat het een dokter is die ook stevig in zijn schoenen staat want... here i am... lol

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Dikke knuffel,

Corina

PS F... toch maar goed dat ik niet van het lijstje ben afgegaan. Ik zet mijn NOD in op 14 januari (ik wil die ook zeker halen want nu ff geen zwangerschap voor mij dus de rubbers moeten maar even uit de la of zo... )

Het is goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat je strijdlust er weer is!!

Ik vind het knap van je!!

Succes woensdag en hou ons op de hoogte.

Groetjes Bibi

Hoi Corina, je hebt groot gelijk dat je niet weggaat voor je antwoorden hebt of voordat ze aangeven dat ze deze gaan zoeken voor je!

Sterkte meis en ik ga de lijst aanpassen.

X F.

Hoi Corina,

Ik had net op je eerdere berichtje gereageerd.
Ik zal het hier even neerzetten.
Ik wil je n.l heel veel sterkte toewensen.
Zo oneerlijk allemaal.
Wel mooi dat jullie het vruchtje een plekje in jullie tuin hebben gegeven.
Hebben wij ook gedaan en een heel goed gevoel bij.

Heel goed dat je alles wilt gaan vragen.
Misschien kun je het thuis al opschrijven.
Als je daar eenmaal zit vergeet je veel [ik tenminste]

Positief om te horen dat je weer strijdlust hebt!
We gaan ervoor meid!

Liefs, Monique2

Hoi Corina,

Geweldig zoals jij met je tegenslagen om kunt gaan, zeg! En natuurlijk weet ik ook wel dat je echt je verdriet wel hebt en dat wordt hierdoor wellicht sterker, maar je hebt gewoon een positieve kijk op de zaken en dat vind ik heel mooi.
Uiteindelijk ben ik ook wel zo gaan denken, maar dat heeft me toch wel wat moeite gekost.

En laat ze maar zweten daar in het ziekenhuis, hoor! Het is jouw lijf en jouw leven en daar mag best wel rekening mee gehouden worden, hoor.

Veel sucses woensdag en alle goeds voor de komende tijd.

Aar

He meid,

Wat klote allemaal voor je maar ondanks alles vind ik toch dat je een positieve houding hebt. Mooi dat jullie het hebben gezien. Bij mij komt het dus niet spontaan en heb dus niets gezien, beide keren niet. Volgende week nacontrole ga ik vragen om de echo foto's van mijn lege zakjes. Maar ik kan me zo goed in je plaatsen. Die ongeschreven regel dat ze pas onderzoeken gaan doen na 3 mk vind ik zo stom. Ik mag volgende week op na controle naar zh, ik ga er ook stevig in mijn schoenen naartoe. Wil dat ze nu stappen ondernemen en niet een derde mk aangaan. He meid, sterkte en tot horens.
Gr. Biate.

Terug
Bovenaan