Even wat laten horen

Hallo Meiden,

Ik ben wel eens actiever geweest op het forum, op dit moment wat minder. Zo gaan die dingen, ik kan maar niet wennen aan dit forum. Volgens mij zijn er meer die dat vinden want volgens mij is het veel rustiger dan voorheen.

Met mij gaat het op dit moment eigenlijk heel goed. Voor het eerst sinds mijn 2e curettage heb ik deze maand na mij ongi geen gekleurde afscheiding, dat doet me goed. Ik zit nu voor mijn eisprong, allemaal vage pijntjes  bij mijn stokken(hum). Volgens mij is dat bij mij een teken van de eisprong meestal heb ik dit wel meerdere dagen dus nu maar flink klussen, nou ja om de dag moet  voldoende zijn.

Verder is de situatie nog steeds hetzelfde wil nog steeds heel graag zwanger  worden maar de druk is er af. Ik merk dat ik er minder mee bezig ben vooral de eerste 2 weken van mijn cyclus de dagen voor de nod begint het toch altijd te kriebelen, maar dat heeft iedereen. Ik vind het al heerlijk dat ik er de eerste 2 week niet zoveel mee bezig ben! Het geeft toch een stukje rust. Maar ik ben de laatste die zal zeggen dat dat eenvoudig is. Zit nu in de 4e cyclus na mijn 2e curettage maar het is de tweede cyclus dat we er weer volop voor gaan.

Mijn aanstaande nod, valt samen met mijn eerste uitgerekende datum, ik zou het een leuk cadeautje vinden maar helaas hebben we daar weinig invloed op. We doen alles wat we kunnen en we zien het wel.

Nou meiden ik stop jullie weten in ieder geval dat ik er nog ben.

Liefs van Biate

Heeee Biate,
Idd lang niet "gezien" op het forum.  
Maar we kennen je nog hoor!!!!
Goed van je hoor dat het geen 24 / 7 wordt, het zwanger worden.
Ik lees hier wel regelmatig, maar probeer een beetje afstand te houden!!
Voor mijn idee ben ik te veel bezig met zwanger worden, en dat geeft geen fijn gevoel.
Maar nu het weer iets beter begint te worden, ziet de wereld er al weer heel anders uit, toch??
Nou meid, heel veel suc6 in de klusperiode( wat klinkt dat toch raar) en ik hoop en duim heel erg voor een voor jullie op de eigenlijke uitgerekende dag!!!
Tot snel, liefs Annemarie

Hoi Biate,

Blij dat er toch nog bent, al zijn we het er over eens dat dit forum zeer omslachtig is.
Ik hou jou en Annemarie toch in de peiling bij, want wij zitten ongeveer in dezelfde tijd qua cyclus.

Ik had vanmiddag een afspraak met een psycho/paro therapeut, die mij vertelde dat ik spanningen had bij mijn rechter eileider en eierstok en dat mijn hormonen niet overeenkomen met mijn cyclus. Achteraf, wat denk je, hij heeft gelijk. Dit herken ik nu aan mijn eigen lichaam, maar eigenlijk pas nadat hij dit mij vertelde!
Ik ga iets homeopatisch slikken en als het goed is krijgt hij dit weer op regel, ik mag over 6 weken terugkomen, het zal mij benieuwen.
Natuurlijk moet je er wel in geloven, maar ik heb al zoveel goede dingen over deze man gehoord, dat ik heb er het volste vertrouwen in.

Ik vermoed momenteel net als jij een eisprong, maar ik heb zo weinig zin dat we denk ik maar een maandje rustig aan doen. Ook wel eens prettig, want als er een moet is, wordt het volgens mij bij voorbaat al niks! Succes Biate! En tot schrijfs!

Hoi Biate,

Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Net als jij kan ik mijn draai ook niet vinden op het nieuwe forum (ook niet op het september forum). Ach ja, gewoon af en toe even kijken is wel leuk maar ik ben ook lang niet meer zo actief als eerder.

Meis, heeeeeel veel succes met je komende klusronde en ik ga voor je duimen!

Dikke kus F.

Hoi Biate, ik was je al kwijt.

Fijn om te horen dat je die vervelende afscheiding niet meer hebt. Ik hoop echt dat je op die datum een goed berichtje krijgt, het is dan wel dubbel maar ook mooi.

Ik blijf je in de gaten houden hoor meis, ik duim dat het raak is dit keer.

Liefs Po

Hoi Biate,

Ik sluit me aan bij de rest van de dames. Vind het erg goed van je dat je het toch een beetje van je kunt afzetten. Maar dan zo rond die eisprong en de NOD: dan komen de spanningen toch elke keer.

Ik ga  komende twee weken met je meeduimen !!!!

Xxxxx van Sammy

Terug
Bovenaan