Even wat minder op het forum.

Hallo allemaal,

Ik wil even laten weten dat ik nog steeds af en toe jullie verhalen lees, maar dat ik nu wat minder actief aanwezig ben. Ik ben bang dat ik er veel te veel mee bezig ben anders. Ik zit nu wel in de klus periode, dus wie weet ben ik hier rond m'n NOD weer volop te vinden. De zenuwen zullen dan toch wel weer mee gaan spelen. Ik wens jullie voor nu heel veel sterkte en succes toe! En laat de moed niet zakken!
Liefs Marieke
 
Hoi Marijke,

Ik doe met je mee! Ik merk nl. ook dat ik er veel teveel mee bezig ben!!

Laat je rond de 15e even weten of je inderdaad een Nod hebt??

Groetjes Frédérique
 
Hoi meis,

Ik reageer maar even hier op je berichtje anders moet je straks zover terug bladeren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo'n eerste dag super nerveus bent en er tegen op ziet. Vaak als je er dan weer bent heb je zoiets van, waar heb ik me druk om gemaakt!! Ik ben blij dat het heel erg is meegevallen. Als je weer in het ritme zit dan voel je je vast weer veel lekkerder in je vel zo voor de klas. Wel leuk voor ze, zo'n jonge lerares. Dat had ik nooit.

Spannend he de 15e!!!! Ik zal je vertellen wat ik voelde toen ik net zwanger was.

Ongeveer 1,5 week na mijn menstruatie verloor ik heel iets bloed. Dit duurde ongeveer 2 dagen. Ik ben gaan zoeken op het internet en had al meteen het vermoeden dat dit een innestelingsbloeding was (dat was het ook).
Ook had ik vrijwel meteen een beetje last van maagzuur.
Ik voelde me verder een beetje raar. Ik kan dat gevoel niet uitleggen. Een beetje afwezig en een beetje een rommelend gevoel in mijn onderbuik (maar hier was ik dan toch al 2/3 weken zwanger).
Op een gegeven moment (in mijn 6 week) namen alle klachten af en heb ik dus in mijn 8ste week een miskraam gehad. Geniet er dus maar van als je misselijk bent straks ;-)

Meis, ik spreek je vast wel weer binnenkort. Ik denk aan je de 15e!!!!

Kus Frédérique
 
Terug
Bovenaan