even weer bij jullie zijn

Lieve meiden,

Daar ben ik weer, ik wil even weer bij jullie zijn, even weer lezen hoe het met iedereen gaat. Ik ben een hele tijd weg geweest (voor mijn gevoel dan). Maar ondertussen ben ik maar 3weken weg geweest van hier.

Er zijn weer een aantal meiden zwanger geworden en ik vind het nu wel jammer dat ik ze niet heb kunnen feliciteren. Dus hierbij dames alsnog van harte gefeliciteerd!!! Ik ga jullie missen hier!

Verder gaat het mij goed. Mijn ei is gesprongen op vrijdag 4juni. Tenminste daar ga ik vanuit omdat ik die dag lichte buikpijn had met een beetje bruinige/rose afscheiding. We hebben de avond ervoor geklust en we hebben weer hoop deze maand. Ik ga er vanuit dat ik mijn NOD de 19de heb en ga op VADERDAG de 20 evt testen (als ik mijn ongi nog niet heb maar daar gaan we weer flink op duimen!!!!). Dus wie weet heeft mijn mannetje al een heel mooi vaderdag kadootje.

Voor de nieuwen onder ons die me nog niet kennen. Ik ben dus Bibi, 28jaar oud en we gaan voor de 1ste. We zijn sinds januari aan het proberen om zwanger te worden.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik ga voor jullie allemaal duimen!!! Tot gauw want ik ben niet van plan om weer zo lang weg te blijven.

Liefs Bibi
 
Hoi Bibi,

Leuk dat je weer terug bent. In de periode dat jij hier was heb ik wel veel gelezen, maar niet geschreven. Nu dus wel (vaak). Ik ben 26 jaar, wij zijn vanaf feb. bezig, ook voor onze eerste.Grappig om te lezen dat we samen op gaan. Ik heb nl ook mijn eisprong 4 juni gehad en heb tegelijk met jou mijn NOD. Wel heel erg spannend hoor.
Zou toch niet beter kunnen als we op vaderdag zo'n goed nieuws zouden hebben.
We gaan ervoor. Heel veel succes en lijkt me leuk vaker wat van je te horen.

Groetjes Dianne
 
Hoi Dianne,

Ik heb net je berichtje gelezen en ik vind het erg leuk dat we precies gelijk lopen.. Raar eigenlijk he dat er op dit moment misschien wel een klein mensje zich aan het ontwikkelen is in onze buik. Maar helaas moeten we nog even wachten in iedergeval nog ongeveer 10 dagen voordat we het weten. Ga jij ook de 20ste testen als je nog niet ongi bent?

Ik wens je in iedergeval ontzettend veel succes en ik hou je zeker op de hoogte.

Tot gauw dan.

Kusjes Bibi
 
Hoi,

Wanneer ik nog niet ongie ben ga ik inderdaad ook de 20ste testen. Zou toch geweldig zijn op vaderdag.
Ik heb er bijzonder veel zin in. Vandaag op het werk kwam ook weer een collegaatje langs met haar zoontje. Nu is hij 3 maand. Lief!!! Het enige wat ik dan kan denken is: Ohh ik hoop zo dat ik binnenkort dat ook mag beleven.

Soms zou ik willen dat ik er wat minder mee bezig was. Maar ja.........probeer dat maar eens.
Ik heb dan ook vanaf mijn eisprong 4 juni steeds steken in mijn onderbuik gehad links. Tot vandaag dan nu is het over. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet.'T is toch wat.
Rustig afwachten maar.( Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
Morgen ga ik naar Marco Borsato in de Kuip. Heb ik ook erg veel zin!

Zeg meid heel veel succes en tot schrijfs

Groetjes Dianne
 
Jij ook al!!!!!


Wat een toeval weer, jammer dat we niet de zelfde datum gaan. Ik ga zaterdag naar Marco Borsato in de Kuip!!!!!!
Kun je het geloven?????????? Wat een toeval zeg allemaal. Ik heb sinds vandaag onder in mijn buik bij bewegen zeurderig gevoel, voelt niet zo prettig maar hoop dat dit een goed teken is en dan valt alles wel mee.

Dus inderdaad we kunnen niets anders doen dan afwachten. Ik ben er een tijdje te veel mee bezig geweest en voelde me daar op een gegeven moment helemaal niet lekker bij. Nu kan ik het redelijk (zover het lukt) van me af zetten.

Vertel je me hoe het was, heel veel plezier morgen bij Marco. Ik ben heel benieuwd!!!!

Tot gauw.

XXjes Bibi
 
Hoi,

Nou als dat geen toeval is?!
Ik laat je zeker even weten hoe het is geweest.

Waarschijnlijk kom ik dan pas vrijdag terug op het forum. Want het schijnt dat we 's nachts pas om een uur of drie weer terug zijn van het concert. ( En ik ben gelukkig nog niet zo verslaafd aan het forum dat ik er 's nachts achter kruip.)
Nou meid nog 10 nachtjes slapen en wie weet......

Liefs Dianne

 
Hoi Bibi,

Ik heb inderdaad al eens wat van jou gelezen. Ik weet niet of je wel eens berichtjes van mij hebt gelezen. In ieder geval, ik ben Biaggi, 24 jaar oud en ook "bezig" voor ons eerste kindje. Wij zijn sinds maart voor het eggie gegaan. Toen ik de eind februari de laatste pilstrip begon, ben ik ook gelijk begonnen met foliumzuur. De combinatie foliumzuur en de pil kan, ik heb foliumzuur op recept via de ha bij de apotheek. Dus eerst nagevraagd voordat ik daaraan begon. Ik dacht als ik dan wel bij 1 van de gelukkigen hoor die meteen zwanger is, heb ik in ieder geval de 4 weken foliumzuur al gehad. Jaaa, we hebben er wel goed over nagedacht. Ik heb vandaag mijn NOD, maar tot nu toe nog niets. Jeetje, wat alweer een verhaal. Hoop nog eens wat van je te lezen en heel veel succes met je NOD, ik hoop dat je positief mag testen.

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan