Even weer de nieuwtjes van hier

Had eindelijk mijn traphekjes. Helemaal geweldig tot vanochtend.... Meneer had aan de kleine ruimte eronder genoeg. Dus van de trap gevallen. Heb het idee dat het nogal mee valt. Alleen als hij op zijn armpje steunt begint hij te piepen. ( niet eens echt huilen) hij gebruikt het wel om te duimen en dingen te pakken. Erg goed er van af gebracht.

Maandag zijn we met Koen bij de kinderarts geweest. Zware reflux en een hartruisje. Hartruisje was niks om me zorgen over te maken. (reageerde ook nogal nonchalant met: dat heeft toch de helft van de baby's) Voor zijn reflux moeten we de medicijnen ophogen en over twee weken weer kijken hoe het gaat. Mocht het niet verbeteren moet ik even bellen, dan krijgen we andere voeding. Anders moeten we over 3,5 week weer terug. (belachelijk dat je weer 2 weken moet uitproberen) Zag toevallig de kinderarts van Tjerk en zei dat van zijn schedeltje. Waarop ze vroeg waarom er pas in september een afspraak was. Als ik me zorgen maakte kon ik eerder terecht. Maar heb het voorlopig op 3 september gehouden. (wel even overlegd met haar)

Vandaag heb ik zelf nacontrole gehad en de mirena laten plaatsen. Blijkbaar had Koen het met de bevalling toch iets benauwder gehad dan wij dachten. Mirena was zo geplaatst. Dacht dat hij nog moest beginnen, maar hij was al klaar hahahah. Conclusie van de gyn: erg hoge pijngrens of ongevoelig. Heb hem verzekerd dat het laatste niet het geval was gelukkig. Wel is het allemaal nog erg verzakt. Bij de controle van de mirena kijkt hij er nog een keer naar en anders moet ik naar bekkentherapie.

Helaas gaat het met Koen nog niet vooruit, gelukkig doet mijn man nu om de nacht de nachtfles en kan ik iets meer slapen. Red nu de 6 uur per dag wel. Dat is normaal voor mij voldoende. (weet alleen nog niet wanneer ik al die verloren uren in ga halen)

Zo zijn jullie weer op de hoogte en ik mijn verhaaltje kwijt.

Oeh jakkes altijd eng als ze naar beneden kukkelen.

Hart ruisje is heel normaal Ethan heeft het ook bij de laatste cb controle begon ze er over dat ze hem nog steeds hoorde geeft het 27augustus wel aan misschien dat hij een extra controle moet bij zijn cardioloog.

Ik voelde ook niets van de mirena vind het wel komisch jij er in ik er binnenkort uit haha..

Lekker dat je om de nacht kan doorslapen

wat een verhaal verveelend van die reflux
en en een hart ruisje daar schrik je wel van.
maar goed dat het normaal is.
hoop dat de voeding nu wel gaat helpen.
suc6 en sterkte met alles.

Och jee van de trap gevallen garm het manneke......
Ik weet hoe je je voelt tav het nog 2 weken moet door proberen in combi met ophogen van de med.....
Wij hebben het destijds toen een week gedaan(moesten toen ook 2 weken) en het was na die week nog niks ik heb gebeld en gezegd het is klaar over uit nu wil ik dat er naar me "geluisterd"word.
Hij kreeg andere voeding en na de 1ste fles!!!!! eerlijk waar had ik al een heel ander kind in combi met zijn med GEWELDIG!
Dus kijk het desnoods tot maandag aan en dan bellen!!!
Je staat als ik je verhaal lees niet achter het feit van nog 2 weken proberen.
En dat zou ik ook niet staan, wrs heeft het ophogen ook geen effect hoor en waarom meer med als voeding een beter effect zal geven....
Sucses meid en fijn dat je man vakantie heeft!!!

Heb vandaag toch de kinderarts weer gebeld. Gaan nu starten met Friso Allergy Care. Even slikken, want ik moet het voorlopig zelf betalen en 40 euro per verpakking hakt er wel even in. Maar goed, als het dan maar helpt. Moet straks ook naar de dietiste met Koen om vast te stellen of het daadwerkelijk een allergie is en wat we dan met bijvoeding moeten doen. Mocht dit ook niet helpen, dan kunnen we nog wel andere medicijnen krijgen, omdat het eventueel ook bijwerkingen kan zijn van degene die hij nu krijgt. Als het helemaal niet verbeterd of ik ben echt de wanhoop nabij, dan wordt Koen opgenomen voor observatie en verder onderzoek. Het eerste flesje zit er nu in en hij slaapt. Ik hoop dat ik binnen een paar dagen toch wel verschil ga zien.

supertje tjee wat een verhaal, arm manneke zou het armpje in de gaten houden hoor.
hopelijk slaan de medicijnen snel aan en zou er ook geen twee wachttijd aan vastzetten hoor.
kun je de kleintjes niet 1 nachtje wegbrengen naar je moeder zodat je echt even kunt bijslapen?
sterkte en dikke knuf meid

Terug
Bovenaan