Even weer een berichtje over Nienke

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Allereerst wil ik iedereen van harte feliciteren met de geboorte van jullie kindjes.
En voor wie nog moet bevallen heel veel sterkte.

Onze kleine meid is nu al 3 weken thuis en ze weegt nu 2700 gram. vergeleken met de geboorte van 1400 gram is ze dus goed gegroeid. Ze is nu ook alweer 6 weken. En de tijd gaat erg snel.
Ze doet het supergoed. Ik zag er best wel tegen op om haar thuis te krijgen want je hebt nog zo'n hummel lopen, maar het gaat gelukkig erg goed.
Nienke slaapt bijna de hele dag. Ze komt er alleen uit voor de fles. Ze is lekker rustig.
Nu heeft ze wat last van krampjes en mochten we andere voeding gaan proberen.
Wij hadden weer de friso comfort want die hielp bij onze andere dochter ook. Maar bij Nienke dus niet. Ze werd alleen maar onrustiger en had veel spuitluiers. Dus nu ben ik sinds vandaag weer terug naar de gewone voeding en vandaag is ze erg rustig. Dus we wachten het wel even af. Ook Bakeren wij haar in en dat gaat erg goed. Ze wordt er erg rustig van en dat is heerlijk.
We mochen nu eindelijk naar buiten met haar. Dat is wel leuk want nu kan ik gaan wandelen met mijn 2 dochters. Ook past Nienke nu pakje 44 dus we gaan vooruit. Hopelijk kan ze rond de sinterklaas maatje 50 aan. Dat zou wel leuk zijn, want ik heb zoveel leuke kleertjes gekregen. Ook beginnen nu de new born luiers maatje 1 te passen. Dat is wel lekker. Want eerst waren ze te groot en plaste ze elke keer alles nat. Dus ik heb al veel verschoont en gewassen. Maar dat is nu over.

Iik was ook benieuwd hoe het met onze oudste dochter Carina zou gaan. Ze is nog al snel jarlours dus ik vond het wel spannend. Maar het gaat harstikke goed. Ze is op haar manier heel lief voor Nienke. Maar wel wat hardhandig. Dat hoort ook wel en beetje bij de leeftijd van 20 maanden. Verder is ze nu aan het peuterpuberen en dat is wel lastig. Precies als ik de fles aan het geven ben gooit ze haar drinken om of trekt ze kast leeg enz. Echt van die typische dingen die bij haar leeftijd horen. Maar het is niet altijd handig. Ze helpt me wel met het verschonen en soms ook met de fles. Ze voelt zich al wel een grote zus. Ze heeft alleen wel verlattingsangst gekregen. dat is wel lastig. Ze is naartuurlijk door de omstandigheden zovaak weg geweest dat ze nu heel bang is als ik weer weg ga. Ik mag niet eens naar de wc. Dus dat is wel moeilikjk. Maar hopelijk gaat dat snel weer over.

Ik heb nu wel wat minder tijd om op het forum te zitten maar ik probeer het een beetje bij te houden. iedereen succes en voor wie al bevallen is lekker genieten want ze zijn zo groot.

Liefs Mamawil

Hoi Mamawil,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Nienke. Ze was natuurlijk ook wel erg klein, maar als ze dan nu al zo tevreden is dan doet ze het dus hartstikke goed.
En de dingen van Carina, die heb ik hier af en toe ook met mijn oudste Teun. Hij wordt volgende week 2. Over het algemeen hartstikke lief voor Duuk en de hele dag kusjes geven. Maar als hij aandacht wil en die niet krijgt door Duuk, dan wordt Teun echt wel even boos. Of wanneer ik wil wandelen, dan duw ik de kinderwagen en dan wil Teun ineens niet meer zelf lopen en moet ik hem tillen. En ja dat kan natuurlijk niet. Maar langzaam aan komt daar ook wel in ritme in.

Janine

Terug
Bovenaan