even weer een berichtje

Hier ben ik weer...Meiden bedankt voor de reacties erg gezellig. Ik ben net verhuisd waardoor ik geen internet heb, dus kijk ik alleen op mijn werk, maar wat een berichten zijn er weer bijgekomen zeg...Ik lees me rot, maar goed..ik had in mijn eerste berichtje aangegeven dat ik de 28e mijn nod dag zou hebben, maar dat is de 25e al. Heb ook precies een cyclus van 28 dagen. Spannend weer dus...Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik ben 30 jaar en heb weleens gehoord dat vanaf je dertigste je vruchtbaarheid minder wordt?
Ik hoor weer van jullie, groetjes Ilona
 
Gelukkig maar dan...we zullen weer zien. Ik voel nu wel weer zeuren in mijn onderbuik dus denk wel dat ik ongesteld moet worden, maar je weet het niet.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.
 
Hoi Ilona,
Ik hoop het niet, want ik ben ook 30. maar het is wel een van de redenen dat ik nu en kindje wil. Het kan toch minder soepel gaan. Maar het hoeft absoluut niet. Ik ken iemand die 40 is en meteen in de eerste maand zwanger. Toen wel een miskraam gehad (leeftijd??), maar ze was de maand erop meteen weer zwanger!! We gaan ervoor!!
 
Hoi Ilona,
Maak je niet ongerust. Ik ben nu 38 en heb een kindje van 2 jaar. Toen ik 35 was heb ik met 11 wk een mk gehad. Na 8 maanden was ik weer zwanger en heb toen een zoontje gekregen. Nu proberen we weer zwanger te worden, wat dus nog niet is gelukt. Zijn nu een jaar bezig, maar laten de moed nog niet zakken.Wacht nu op mijn nod, ook de 25e.Veel succes.
Arina
 
Terug
Bovenaan