even weer hyves onder de aandacht.

A

Anoniem

Guest
Hi.

alles goed met iedereen, het is me opgevallen dat het december forum drukker bezocht word dan normaal, meer dan 50, daar om wil ik nogmaals vertelen dat er ook een eigen hyves pagina is. http://mammas-december-2007.hyves.nl/  daar hebben we nu 30 leden echt super. niet iedereen van het forum heeft hyves, maar misschien wist nog niet iedereen dat het er was.

ik zou zeggen ga eens kijken.
xx martine

http://mammas-december-2007.hyves.nl/

Hoi Martine,

Nou, het zal zeer zeker aan mij liggen, maar ik begrijp er helemaal niks van. Hoe kan ik me aanmelden als member op Hyves. Ik heb een paswoord en een inlognaam (of zoiets) Ik heb zelfs een eigen pagina op Hyves, geloof ik....  Ik weet niet hoe dat allemaal werkt hoor. Het lijkt me hartstikke leuk om er foto's op te zetten, vooral strax wanneer onze trots is geboren, maar hoe.... ik weet het, ik ben een enorme nono op dat gebied  maar ik kom er niet uit.
NOu, misschien kun jij me op weg helpen en anders ... helaas, pindakaas... Zal ik het alleen met het forum moeten doen. Ook leuk !!!!

Groetjes, Annette

HiHi
als je en login naam en pasword heb en een hyves pagina, heb je alles wat je nodig heb.
het enige wat je dan nog hoeft te doen is naar de pagina van ons en links klikken bij lid worden.
dan kan je daar foto's blog's plaatsen en meer.

wat is je voor naam achternaam en woonplaats, dan kan ik je namelijk ook uitnodigen.

succes xx martine

quote: martinespaans_1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 14:45:17'));

HiHi
als je en login naam en pasword heb en een hyves pagina, heb je alles wat je nodig heb.
het enige wat je dan nog hoeft te doen is naar de pagina van ons en links klikken bij lid worden.
dan kan je daar foto's blog's plaatsen en meer.

wat is je voor naam achternaam en woonplaats, dan kan ik je namelijk ook uitnodigen.

succes xx martine

Beetje stom hé... maar als jij mij kunt uitnodigen, heel graag.
Mijn naam is Annette,
Achternaam is Slooter
Woonplaats is Ã…lfoten, Noorwegen

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Ik hou het in de gaten !!!!

Liefs, Annette

Terug
Bovenaan