Even weer met mijn voeten op de grond!

Hoi meiden,

In mei was ik dus in de 2e ronde al zwanger, in juni ging het alweer mis. Nadien wilde ik zo snel mogelijk dat fijne zwanger zijn gevoel weer terug! In juli, niet gelukt natuurlijk. In augustus had ik weer goede hoop, echter na allerlei verschijnselen gewoon ongesteld. Toen werd het september en gingen we op vakantie met ob's en een test in de koffer. Helaas weer ongesteld.
Nu dus oktober en alweer de hele week last van buikpijn, steken etc. elke dag weer iets anders. Door de buikpijn denk ik zeker te weten dat het ook deze maand niet gelukt is, ookal weet ik dat   bij zwanger zijn ook buikpijn hoort, maar zo als dit....Doe herhaaldelijk de tampon teste en maak mijzelf helemaal gek daarmee. Tot dusver blijven ook deze testjes negatief... (dag 29 vandaag).

Nu las ik net een berichtje van iemand die getest had en zwanger bleek te zijn en moest aan mijn test denken die ik nog in huis heb.. Heb echter mijn vriend beloofd dat ik die testen niet alleen zou doen... kon het echter niet uithouden en zat al op het toilet, klaar om te testen. Maar om te testen heb je dus wel urine nodidg dacht je dat ik er iets uit kon persen?? Niets.
En opeens dacht ik:"waar ben je toch mee bezig". Je maakt jezelf helemaal gek zeg, daar heeft zo'n kindje wat aan! Vanaf nu ga je gewoon je dingen doen en laat de tampons in het doosje tot je ze echt nodig bent en die test bewaar je voor over een aantal dagen. Voel me net zo'n verslaafde en dat gedrag vertoon ik ook zeg, biets zelfs bij collega's of ze ob's bij zich hebben hahaha.
Maar nu is het afgelopen met die verslaving vanaf nu blijf ik er van af!

Zo. kijken hoelang ik het vol hou. (test zit nog keurig in de verpakking!!).

Liefs Ineke

Ineke,

ik zeg wel vaker, wij vrouwen zijn ongeduldig. Moet je iedereen horen protesteren. Alsof ik zeg dat iemand niet ongeduldig mag zijn. Maar goed, jij bent nu met beide benen aan de grond, en je oefent in het geduldig zijn. Is een goede leerschool voor als je straks een kleine hebt die je geduld aardig op de proef stelt.

Ik zal voor je duimen, en wie weet binnekort toch een mooie positieve test.

Miep

haai ineke,

hoe herkenbaar....
alsof ik het geschreven heb, voor mijn miskraam (van nog maar bijna 5 weken geleden)was ik er minder mee bezig dan nu...
nu wil ik net als jij dat blije gevoel weer terug....
ik leefde ook echt op een roze wolk, nam alle kwaaltjes voor lief en dan heb je een bepaald toekomstbeeld in je hoofd...en ineens is dat weg...
je verlangt weer naar dat blije gevoel en misschien te gespannen...
ik ben aan het temperaturen en was er van overtuigd dat ik op dag 10 al eisprong weer had...maar nu op dag 34 nog niet ongi en nog geen positieve test....
nou kan  ik ook op dag 18 mijn eisprong hebben gehad en ook dan zou ik nu overtijd zijn, nog een klein kansje dus....
in mijn achterhoofd weet ik heus wel dat het ook wel 6 weken kan duren voor je weer ongi wordt na een mk maar je wil jezelf toch aldoor een beetje hoop geven, zoekt constant naar de bevestiging en als je heel eerlijk tegen jezelf bent is deze spanning aldoor best slopend en is het veel beter om gewoon vooral kalm te blijven...
maar ja er hangt ook zoveel van af....het gaat om een kindje...
gister was ik uit eten met collega's (18 vrouwen...)  en het ging de hele avond over zwangerschap...bevallingen en alle foto's van de kinderen worden tevoorschijn gehaald...dan wil je zo graag mee kunnen praten....het is gewoon zoiets bijzonders....

miep, ik ben het helemaal met je eens hoor dat wij  vrouwen ongeduldig kunnen zijn....

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat absoluut niet van mezelf had verwacht...ben vrij nuchter van mezelf en moet je me nu zien....
toen ik voor het eerst op het forum keek dacht ik jeetje die zijn er veel mee bezig, ik hoop niet dat ik zo word en moet je me nu zien haha.

ineke, ik hoop echt voor je dat het snel raak is en je hoort vaak van mensen dat als ze iets relaxter worden het ineens raak is....dus misschien moeten we dat beide maar proberen....

liefs leetje

Hoi,

Ik kan niet zeggen dat mijn verslaving al verleden tijd is. Wel ben ik aan het minderen. Gisteren maar 2x getest. Sinds gisterenavond eigenlijk niet echt pijn meer. Gisteren wel de hele dag dus ik dacht gisteravond voor het naar bed gaan:"nog maar even kijken". Nog steeds niets te zien, ook vanochtend niet. Toch net nog even weer gekeken en toen kwam er wat gelige afscheiding, dik en zelfs wat rekbaar. Maar volgens de info op het net kan dat allemaal bij zwanger zijn. (is zelfs een symptoom?) Meteen daarna nogmaals gekeken en toen niets meer.... Vandaag dus dag 30. Heb niet echt een regelmatige cyclus. De 1e maand 32, de 2e maand dus zwanger, na de miskraam 31, toen 28 en de laatste maand 28/29... Kun je dus alle kanten mee op.
Maar zo raar dat ik echt de hele week zo'n ongi-pijn heb gehad en dat het nu over is. Heb wel een gespannen buik... zo verschrikkelijk spannend en ik durf eigenlijk niet te hopen...
Blijven afwachten dus maar. Een echte test wil ik nog uitstellen tot ik echt goed over tijd ben....

Groetjes Ineke

he meiden,

Wat herkenbaar,

Die tampon testen heb ik mijzelf ook gek mee gemaakt..ben benieuwd,,ineken wanneer je gaat testen..
Ik heb de hoop voor deze maand al verloren maar hoop meer dat het echt doorzet..dan kan ik tenminste door naar de nieuwe ronde en zit ik niet ongi te weze op vakantie (volgende week)

Liefs Issabel

Terug
Bovenaan