Even weggeweest...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag hadden we besloten om eens met z'n vieren naar het centrum te gaan om alvast wat kleding voor de meiden in te slaan. Het begon al goed, Noa sliep maar kort 'sochtends, waardoor we eigenlijk al niet weg konden gaan, omdat zij in de auto/ kinderwagen/maxi cosi etc dus niet slaapt en dan wordt het te vermoeiend. Zoe stond daarentegen   enorm te zeuren wanneer we nou eens weggingen en dan weet ik al dat zij haar slaapje niet doet, omdat ze graag weg wilde. Dus na het flesje van Noa toch maar alle spullen ingeladen (het leek wel een verhuizing) en maar weggegaan. Het leek even goed te gaan, Noa was even in slaap gevallen en Zoe was heel gezellig. Maar dit was van korte duur, Zoe begon te zeuren dat ze honger had. Wat ze eigenlijk bedoelde is dat ze een spekkie uit de snoepjespot van de kledingwinkel wilde. Maar daar vraagt ze niet om (ze is tenslotte keurig opgevoed) vervolgens begon Noa te huilen. Ik snel gaan afrekenen en eenmaal buiten viel Zoe plat op haar gezicht, moest ze plassen en had ze vervolgens weer dorst. En tenslotte zette ze het op een brullen omdat ze moe was. Toen hadden we het helemaal gehad. Alles weer in de auto geladen en vertrokken. En wat zei Zoe toen ze thuis was: ik ben niet moe, dus ik kan nog wel even tv kijken...grrrr. We hebben ze lekker op bed gelegd en ze zijn allebei lief gaan slapen en ze slapen nu nog inclusief mijn grootste schat. Op stap met drie meiden is   hem ook zwaar gevallen hihi.

groetjes Wendy

Ja, lekker winkelen met een peuter en baby is toch wel heel moeilijk! Wij zijn vanmorgen ook even naar de stad geweest, Floor in de draagdoek en Tijmen in de buggy. Hij heeft zich keurig gedragen want we hadden hem beloofd dat hij een nieuw Dikkie Dik boekje uit mocht kiezen. Hij heeft 2 Dikkie Diks en kent ze helemaal uit zijn hoofd, hij is een echte fan. Floor heeft nog even geslapen in de draagdoek en we hadden zelfs nog tijd voor een bakkie koffie bij de hema.
Hier ging het dus beter al heb ik ook wel eens van die drama's meegemaakt.
groetjes,
Ruth

Gelukkig ging het bij jullie beter dan bij ons. Ach, er komt vast een tijd dat het weer beter gaat en ik vind het af en toe gewoon ook even leuk om wat samen te doen. Trouwens leuk zijn die Dikkie Dik boekjes he.  We hebben zelf ook een hele verzameling.

gr. wendy

Wij hebben nu 3 blokboekjes en hij kent de rode en de blauwe al helemaal uit zijn hoofd. Heel grappig, hij 'leest' ze vaak voor aan Floor. Moet ik eigenlijk een keer filmen, is leuk voor later!

Terug
Bovenaan