even zeuren en genieten van de kwaaltjes

Hee allemaal, zo dubbel, maar ik heb inmiddels bijna alle zwangerschapskwaaltjes..... Heel vervelend, maar ik ben dolblij dat ik nu sinds woensdag iedere avond uitgeteld op de bank lig/ op bed lig. Een geweldige bevestiging van mijn lijf, aangezien ik tot vorige week naast- af en toe een steekje in mijn borsten- het qua bevestiging moest doen met een positieve zwangerschapstest. En nu denk ik ook alweer aaarg, wanneer gaat het weer weg?!

:)

Hier ook gevloerd na een dag werken. Ben zo blij als ik 's avonds niets meer hoef. De energie is echt op. Ik kan ook zo 10 uur slapen.

Hier ook hele gevoelige borsten. Ik kan niet op mijn buik slapen. Kan me dat niet herinneren van andere zwangerschap. Heb alles er wel graag voor over :)

Ja, hier doet de misselijkheid en de vermoeidheid ook zijn intrede.
Ik moet er echt aan denken eten mee te nemen voor onderweg anders trek ik het niet zonder misselijk te worden en ik kan gelukkig regelmatig tussen de middag even gaan liggen als de oudste 2 op school zijn en de jongste even slaapt. Heb het echt nodig!!

Balen en een opluchting tegelijk!
Ik heb gelukkig nog steeds mazzel, ook in de vorige zwangerschap niet ziek geweest.
Toen helaas veel rugklachten gehad maar omdat ik dat al jaren had, niets achter gezocht.
Uiteindelijk heb ik het een maand of 3 geleden laten onderzoeken en blijk ik artrose te hebben en reuma, de ziekte van Bechterew. Hiervoor heb ik nu levenslang medicijnen. 12-2 naar de reumatologe voor controle, hopelijk kan ik nog wel een tijdje door blijven slikken. Ik heb wel verplicht iedere week fysiotherapie gelukkig, dat is nu wel fijn.
Nu alleen net als toen wat last van mijn darmen omdat m'n baarmoeder groeit, wat extra moe en sinds vanavond iets gevoeligere borsten.
Die hormonen werken ook niet mee!
Ik kon al janken bij het zingen bij de taart omdat m'n neefje 1 werd....

Hallo dames, hier ook af en aan klachten. Vooral misselijk (helaas de hele dag) en moe! Was vandaag vrij dus kon uitslapen zodat ik nu wat langer gezellig beneden kon zitten. Maar ik lig doorgaans om half 9 in bed! Heel ongezellig.... Oh ja, ook last van mijn borsten! Das dan wel weer leuk voor manlief, al mag hij er alleen naar kijken tot nu toe, haha.

Ik heb erg veel last van duizeligheid. Sommige dagen heb ik er de hele dag last van. Ik heb een te lage bloeddruk. En misselijkheid. De hele dag ook. Dat is gewoon vervelend. Maar je doet er niks aan.

Terug
Bovenaan