Even zeuren

Bij mijn vorige zwangerschap was een kennis van mij ook zwanger. Ik was het op een gegeven moment zó zat met haar. Iedere keer als ik haar tegenkwam weer vergelijken (hoeveel kilo ben je aangekomen, ik voel me zóóó goed, dat soort dingen). Ook nadat de kinderen er waren ging het zo. Die van haar draaide zich al heel snel om en liep al snel, dus daar liep ze telkens over op te scheppen.

Nu kwam ik haar net op straat tegen tijdens mijn lunchpauze en... ze is nu 3 maanden zwanger! Dus daar gaan we straks weer!

Sorry dames, even zeuren, maar ik baal er echt even van. Zo, dat lucht op!
 
o, dat lijkt me inderdaad echt irritant! Je hebt als moeder je natuurlijk trots en soms hebben mensen niet eens door als ze aan het opscheppen zijn. Maar het zou mij ook enorm gaan irriteren hoor!
Misschien kan je het een keer onder het mom van een grapje laten vallen, dat je het niet zo leuk vind dat ze continu loopt te vergelijken?
Sterkte ermee!
Liefs,
Mar
 
Ow irri!!!!!!!!!!!! Ik snap het helemaal! Nu weer in hetzelfde schuitje dus?! Bléééé.........

Misschien valt het deze keer reuze mee!!

Zo te lezen mag jij deze kennis totaal niet, dan kan je er toch beter niet meer mee omgaan?

Dan heb je de ergenissen ook niet!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hihi ja kan zooo irri zijn!!! Gewoon terug doen, als het voorhaar zwaar word zeg jij OOww nog heeeélemaal geen last van!! En als die van jou geboren is zeg je Ooowww die van mij is nog zo lekker klein!!
Haha, succes met zulke mensen
 
Dit is zooo herkenbaar!!! Mijn beste vriendin heeft hier ook een handje van. Het was ook echt niet leuk meer want mijn meidje was met haar motoriek iets trager, ze kroop met 11 maanden. Op een gegeven moment heb ik het gewoon gezegd. Wel heel vriendelijk en vanuit mezelf maar de boodschap was duidelijk! Sindsdien gaat het prima! We zijn nu weer samen zwanger en tot nu toe geen probleem.

Om een lang verhaal kort te maken...vertel haat hoe jij je voelt! Wil je dit niet en is die persoon niet belangrijk genoeg voor je misschien is het dan idd een idee om niet meer met haar om te gaan.

Succes meid!
Liefs ciomama
 
die mensen zijn inderdaad heel irritant ik heb er maar 1 meegemaakt die zo een opmerking maakte dus was ik gauw klaar mee

en zeuren mag je van mij hoor lucht zo op

liefs miranda
 
Thanks voor jullie berichtjes. Als het dit keer weer zo is dan moet ik er inderdaad maar een keer een opmerking over maken tegen haar. Het is geen vriendin van me, ik kom haar alleen via via (ze is vriendin van mijn buurvrouw) tegen, we wonen bij elkaar in de buurt en werken ook nog vlak bij elkaar, dus echt helemaal ontlopen lukt niet. Ik ga goed nadenken over een goede opmerking zodat de boodschap duidelijk is!!
 
Terug
Bovenaan