A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Ik ga even lekker tegen jullie aan typen.....na het verwijderen van mijn Mirena heb ik ontzettend veel last van bloedingen gehad, kon soms niet eens meer staan of lopen. Wat een ellende....
Gelukkig als de schoonmaak opgehouden en kunnen we genieten van de spannende tijd die hopelijk komen gaat
Alleen deze miss ongeduld weet niet waar ze aan toe is. Heb geen idee wanneer er een eisprong zal zijn of wat zijn cyclus zal zijn....Ik weet dat de duivels vanzelf komen, maar ja ik ben zo'n structuur mutsie en erg ongeduldig. Ik heb zo'n app op mijn mobiel voor je cyclus en die gaf aan dat (met een gewone cyclus van 28 dagen) gisteren mijn meest vruchtbare dag zou zijn (gerekend va de laatste schoonmaakbloeding) dus even gezellig gedaan. Ik weet dat dit hoogst waarschijnlijk een valse meldig was gezien het feit dat ik nog geen normale ongesteldheid heb gehad, maar ja als je hartje ergens van vol zit.....
Wat zijn jullie ervaringen met zwanger worden na de Mirena, mochten jullie die hebben?
Ik ga even lekker tegen jullie aan typen.....na het verwijderen van mijn Mirena heb ik ontzettend veel last van bloedingen gehad, kon soms niet eens meer staan of lopen. Wat een ellende....
Gelukkig als de schoonmaak opgehouden en kunnen we genieten van de spannende tijd die hopelijk komen gaat
Wat zijn jullie ervaringen met zwanger worden na de Mirena, mochten jullie die hebben?