even zeuren ;)

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Ik ga even lekker tegen jullie aan typen.....na het verwijderen van mijn Mirena heb ik ontzettend veel last van bloedingen gehad, kon soms niet eens meer staan of lopen. Wat een ellende....
Gelukkig als de schoonmaak opgehouden en kunnen we genieten van de spannende tijd die hopelijk komen gaat :) Alleen deze miss ongeduld weet niet waar ze aan toe is. Heb geen idee wanneer er een eisprong zal zijn of wat zijn cyclus zal zijn....Ik weet dat de duivels vanzelf komen, maar ja ik ben zo'n structuur mutsie en erg ongeduldig. Ik heb zo'n app op mijn mobiel voor je cyclus en die gaf aan dat (met een gewone cyclus van 28 dagen) gisteren mijn meest vruchtbare dag zou zijn (gerekend va de laatste schoonmaakbloeding) dus even gezellig gedaan. Ik weet dat dit hoogst waarschijnlijk een valse meldig was gezien het feit dat ik nog geen normale ongesteldheid heb gehad, maar ja als je hartje ergens van vol zit.....

Wat zijn jullie ervaringen met zwanger worden na de Mirena, mochten jullie die hebben?

Ik was de maand later zwanger, helaas is het na een week afgekomen....maar kan best snel zijn hoor!!!

:( wat verdrietig..... Ergens weet ik het ook wel :) ben al twee x eerder heeeeeeel snel zwanger geraakt, maar medicatie voor ongeduld schrijven ze gek genoeg niet voor! :)

HIHIH, JA HET IS ERG, EEN DAG KAN NET ZO AAN VOELEN ALS EEN JAAR...echt erg!

Hoi

Ik heb geen ervaring met de mirena maar wil wel even reageren op iets anders uit je topic.

Je schreef dat je even gezellig hebt gedaan omdat je miss een eisprong gehad zou kunnen hebben.
Miss is het een idee om toch echt vanaf de dag dat je niet meer vloeit om de dag te klussen.
Zoals je zelf al zegt weet je niet wann je vruchtbare dagen zijn en zo kun je niets missen.

Een van de misvattingen met het zwanger worden is dat meiden denken dat ze rond de eisprong klussen terwijl de eisprong miss veel eerder of later zou komen en dan mis je hem. Als je om de dag klust ligt er altijd een voorraadje zaadcellen klaar om een eitje te bevruchten.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je er mee bezig wilt zijn maar zoals ik het las wil je het liever, net als iedereen hier, gisteren dan vandaag nog-:)

Het zijn tips, het is niet dat het zo moet maar miss heb je er wat aan!

Succes

ik heb em 20feb laten verwijderen ben gisteren ongi geworden dus poging 1 gaat aan mn neus voorbij nu op naar poging 2

Hey Marscha,
Thanks voor de tip, maar we doen idd heel regelmatig gezellig :) niet perse om de dag maar wel vaak :):) Tis meer dat ik op de kalender zag dat het zou kunnen zijn dat vandaag mij eisprong is en we nog even extra hebben geknutseld ;).

Babe 1982 ik heb hem 16 Februari laten verwijderen :) alleen van 19 tot 3 maart gevloeid. Tot de dag van vandaag niet meer gevloeid , maar zo te zien gaan wij redelijk met elkaar op :)
Gaan jullie voor jullie eerste kindje?

Terug
Bovenaan