Even zeuren...

Hey dames,

Ik moet even zeuren, al hou ik daar normaal niet zo van...
Wat is deze zwangerschap anders dan de vorige zeg... Op de meeste momenten heb ik daar geen last van, maar soms 'breek' ik even...
Gister mijn hart even uitgestort bij mijn lieve vriend. De arme jongen...we zouden net gaan vrijen toen t mij allemaal te veel werd. Lekker uitgehuild in zijn armen, erg fijn.
Maar goed...waar ik last van heb? Mijn bekken doet pijn, ik ben bang dat ik een schimmelinfectie heb, mijn schaamstreek doet nog 'pijn' van de vorige bevalling, ik vind t moeilijk om mijn werk straks weer 4 maanden neer te leggen, soms vliegt t me aan dat ik straks een baby en een dreumes heb, ik voel me niet sexy, ben bang dat mijn seksdrive nooit meer terug komt en ben gewoon moe!
Zo...geloof dat dat t wel was... Kortom, ik pieker te veel en mijn hormonen gieren door mijn lijf. De vorige zwangerschap was ik zooow relaxt... Gelukkig kan ik echt wel goed relativeren en voel ik me meestal prima, maar zoals ik zei...soms vliegt t me aan...
T komt vast allemaal wel goed. Ik geniet nu lekker van m'n weekend met m'n kerels, bijkomen van de drukke werkweek.

Herkent iemand zich in mijn verhaal..? ;-) :-D

Hoi yvanka
Ik herken t wel eenbeetje hoor. Ik ben voor het eerst zwanger, maar heb soms ook van die enorme dipjes.
We moeten er denk ik gewoon maar aan toegeven, zijn de hormonen!
Misschien moet je eens ff lekker ontspannen...manicure of pedicure ofzo. Maskertje op doen....
Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan