Even zeuren...

Sorry hoor, maar ik moet het even ergens kwijt. Ik heb 7(!) kraambezoeken de komende 3 maanden. Twee nichten, drie vriendinnen en twee moeders uit de klas van mijn dochter. Echt geweldig! En de helft ervan zet ook nog eens alle echo's op facebook.

Enfin, het is iedereen natuurlijk gegund hoor. En ik heb in de afgelopen jaren ook gemerkt dat ik het minder moeilijk vind als de baby er eenmaal is. Vooral de momenten waarop de zwangerschap wordt meegedeeld en de geboorte, vind ik moeilijk. Ik kom er vast ook wel weer overheen maar toch, moest het even aan iemand vertellen. Want mijn man zit weer in het buitenland.

Nou succes allemaal!
Hopelijk hebben wij binnenkort ook eens iets aan te kondigen... xxx

Jeetje, een ware babyboom. Ik ken je gevoel. Zeker als iemand al een tweede zwangerschap aankondigt in de tijd dat jij nog bezig bent.

Sterkte.
Wenser

poeh, dat is een hoop zeg!! ik ken het gevoel, het lijkt wel alsof iedereen om mij heen zwanger wordt/is....moeilijk is dat! maar ik heb de goede hoop dat het voor ons allemaal een keer gaat lukken..

Heerlijk hier zo af en toe gal spuwen...
Ben vorige week ook op kraambezoek geweest dat was ook nummer 3 voor mij in nog geen twee maanden tijd...
Ook ik merk dat een aankondiging van een zwangerschap me behoorlijk irriteert en zeker bij mensen die het gewoon niet verdienen maar goed we doen er niks aan dus lekker hier je ei kwijt typen het is iig herkenbaar!

Komt goed echt ...

Groetjes

Bedankt voor de reacties!!! Echt fijn te weten dat je er niet alleen in staat. Vind het soms ook zo flauw en klein van mezelf, maar ja, je kunt je gevoel niet uitschakelen hè! Ik blijf maar zeggen: onze tijd komt nog wel maar het is soms best lastig, vind ik.

Ik merk ook dat ik vanmorgen aan de schoolpoort heel geïrriteerd was omdat een moeder zei: "Jij hebt maar één kindje, wat een luxe. Twee kinderen is echt wel veel meer werk hoor."

En vooral (en dat gebeurde ook vanmorgen) vind ik het erg dat mijn dochtertje bij elke wimper en paardebloem om een baby wenst.

Maar ja, zoals jullie zeggen, het komt vast goed en dan vergeet ik deze jaren hopelijk ook weer.

In elk geval heeel veel succes allemaal!!!

Heeel herkenbaar, maar 7 kraambezoeken? Kun je er niet onder een paar uit? Ik bedoel moeders van vriendinnetjes van je dochter? Lijkt met niet dat je daar naar toe moet, toch? Hoe dan ook sterkte! En als je je emoties even kwijt moet, gooi ze er hier maar uit.

@mamace: nee ik ga het liefst naar niks. Dat worden zeker een paar postpakketjes. Maar goed, die nichten krijg ik wel mee met de feestdagen waarschijnlijk en de vriendinnen moet ik wel heen. Maar goed, ik hoop maar dat het tegen die tijd bij ons al gelukt is... Volgens mij is al die babytalk dan meteen weer leuk ;))

Terug
Bovenaan