Even ziek geweest

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Hier ben ik weer. Ik ben een tijdje weg geweest omdat ik ziek was geworden.
Ben nog lekker thuis. Bij mij is de ongi zondag pas dorgebroken. Ik had de vrijdags immers wat roze slijm. Vervolgens Zaterdag nog een beetje, maar nog niet ongi. Domme ik dacht dat het een innesteling kon betekenen. Ik begon alweer wat hoop te krijgen. Maar zondag brak het echt los. Mijn nieuwe NOD is 22 februari. Wel grappig, want dit is de derde maand dat ik mijn NOD op de 22e heb. Door naar ronde 6 dus!
Maar als ik het goed begrijp weten we nog niet of Flower en Biaggi zwanger zijn? Ik hoop het zo voor jullie.
En wat een lieve berichtjes van jullie allemaal toen ik vrijdag mijn berichtje had geplaatst dat ik wel kon JANKEN!!!!!!
Nou meiden, we duimen voor elkaar en maar hopen dat de volgende maand meer geluk brengt!
Voor Flower en Biaggi: Ik duim voor jullie.

Liefs en dikke kus Yvette

vorige week kwam ook mij ongi weer,janken dus,je lichaam neemt je soms gewoon in de zeik.ik moet 16 febr weer me ongi krijgen liever niet dus.ik heb 3 febr me ei nou we gaan er maar weer voor laten we maar weer hopenen wacht met smart op me maansteen.nou dikke knuffels weer van pepe (mercedes)

Hey Yvette!
Heb je een griepje gehad?
Wat vervelend... En dan ook nog ongesteld worden!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Beterschap nog en laat je maar lekker verwennen!
Liefs Wateman

Hé Yvette,

Fijn dat je alweer een beetje beter bent en wees blij dat als je toch ziek moest worden het tegelijk met je ongi is gekomen want dan komen je klusdagen in ieder geval niet in gevaar hahahahaha nou, kop op en gaan met die banaan en zorg dat we allebei een leuk berichtje kunnen plaatsten aan het einde van de maand :)

Ik denk aan je en succes,

Liefs Kaa

Hoi hoi,wat vervelend die griep,gelukkig voel je je alweer beter.mijn ongi was ook alweer doorgebroken.veel sucse smet klussen en we duimen voor elkaar.

liefs manuela

Terug
Bovenaan