Even zielig zijn..

A

Anoniem

Guest
Tyche slaapt al 2 weken niet goed. Ze gaat lekker slapen maar is 2 uur later weer wakker om ons tot half 2 's nachts te vervelen. Wij moeten er na een tijdje ook echt mee naar beneden gaan want ze krijst alles bij elkaar en Hessel en Evy hebben ook hun slaap nodig nu weer met het nieuwe schooljaar....

Nou zou mijn moeder vrijdag oppassen. De kindjes gaan daar logeren en papa en mama kunnen een avondje weg. Ik had me er echt op verheugd maar...

Nu ligt mijn moeder in het ziekenhuis. Ze heeft trombose en ik weet niet wanneer ze uit het ziekenhuis mag. Dus mijn avondje uit valt in het water. Want een andere oppas hebben we niet. In ieder geval niet nu Tyche 's nachts zo moeilijk is..
Maar dat is natuurlijk niet heel erg want mijn moeders gezondheid is veel belangrijker hoor maar ik denk dat jullie de teleurstelling snappen...

Het ergste vind ik dat mijn mama misschien met Tyche's eerste verjaardag in het ziekenhuis ligt en er niet bij kan zijn... daar heb ik gister heel de avond van gehuild..

Nu is Tyche ook weer zooo vervelend en moe. Waarschijnlijk omdat ze vannacht niet heeft geslapen. Maar ik wil toch echt haar ritme aanhouden en haar nu niet naar bed doen want ik vind dat ze 's nachts maar moet slapen.. zucht.

Ik twijfel over alles. Mijn hoofd barst dalijk..
Ik moest dit even kwijt.

Liefs Kirsten en een vervelende Tyche

PS: Om half 4 moet ik met Tyche naar de kapper voor de eerste keer. Lijkt me spannend! Ben benieuwd hoe ze er daarna uitziet.

Jeetje, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor!
Wat sneu dat je moeder er misschien niet is op de verjaardag van je ukkie. Daar zal ze waarschijnlijk zelf ook veel verdriet van hebben denk ik. Is het ernstig wat ze heeft? Of kan ze misschien wel op korte termijn naar huis? Enne....het is dat ik te ver weg woon, maar anders kon je mij als oppas gebruiken......Dus als je nou even verhuist...haha

Maarre...laat het er lekker uit! Het lucht op als je verder niets aan de situatie kan veranderen. En heel veel beterschap voor je moeder

Liefs Annet

Balen voor je zeg! Ik hoop dat je moeder toch weer snel het ziekenhuis uit mag!

Sterkte in elk geval

Annemieke

Het is niet echt ernstig maar wel balen natuurlijk. We gaan straks even op bezoek, dat zal me goed doen.

Kan me voorstellen hoe je je voelt. Je kijkt gewoon lang uit naar zoiets en dan kan het helaas niet door gaan.

Voor je moeder is het natuurlijk nog het ergst daar in het ziekenhuis. En al helemaal balen als ze niet bij Tyche's verjaardag kan zijn.

Voor je moeder veel beterschap en hopelijk kun je snel een nieuwe datum prikken voor de logeerpartij en jullie avondje uit!

Groetjes,
mv Tijs

hoi!

Goh wat ontzettend vervelend voor je zeg dat je mama er waarschijnlijk niet bij is op haar 1ste verjaardag. Daar zou ik ook ontzettend verdrietig van zijn. Maar misschien lukt het allemaal nog wel joh.

Dat je kleintje onrustig is kan ook weer een fase zijn hoor. Mijn zoontje Tijs is 03-08  
1 jaar geworden en heeft werkelijk waar zeker 3 weken lang ontzettend vervelend gedaan. Zowel overdag als savonds voor het naar bed gaan. Wij hadden het geluk dat hij snachts niet kwam maar als we meneer in bed legde krijste/gilde hij de hele boel bij elkaar. Overdag wat hij niet te genieten en wilde niets, om alles gillen/huilen, jengelen....doodvermoeiend. Gelukkig had papa ook vakantie dus wisselde we mekaar nog al eens af.

Op advies van het CB hebben we Tijs toch gewoon savonds op bed gelegd en laten krijsen. Niet naar toegegaan meer om te troosten want dat maakte het allemaal nog veel erger. Nu naar ongeveer 3  a 4 weken kan ik eindelijk weer zeggen dat hij weer vrolijk is en zelf wil spelen e.d. Geen tot weinig driftbuien meer en slapen gaat ook weer steeds beter.
Het is even moeilijk die periode vlak voor hun 1ste verjaardag maar ja ze krijgen nu ook door wat ze zelf allemaal kunnen he...haha.

Succes en beterschap met je moeder.
Daan mv Tijs.

Jeetje meis, vervelend zeg voor je moeder én voor jou. Je had je er net zo op verheugd.... Je mag best balen hoor van dit soort dingen, heel menselijk!! Sterkte en hopelijk kan je moeder toch nog bij de verjaardag van je meisje zijn!

Enne, dan nog wat anders: straks wel foto's van Tyche, voor en na haar kappersbezoek plaatsen hoor!!!

Groetjes
Susan

Oh sorry Kirsten, ik had dit topic ff gemist voordat ik je vroeg wat er aan de hand is in het topic "namen".

Maar kan me voorstellen dat je baalt, ten eerste omdat je je moeder gaat missen als ze niet bij Tyche haar eerste verjaardag is, maar ook omdat je met 3 kids toch echt wel toe bent aan een avondje weg!

Sterkte en hoop dat het uiteindelijk meevalt!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan