Even zomaar een bedankje!

Aan jullie allemaal :D
Ik vind het erg fijn om deel te nemen aan dit forum..je kan je je ei kwijt als je het even niet meer ziet zitten, praktische vragen voor je kleintje waar altijd wel iemand een antwoord op heeft, gewoon om leuke momenten met elkaar te delen, of juist verdriet..de ontwikkeling van al die kleintjes, intieme vragen die je niet zo gauw met iemand deelt.. en dat we zelfs nu via facebook elkaar echt op de hoogte kunnen houden met leuke foto's!
Ik hecht er echt veel waarde aan en daarom wil ik jullie allemaal bedanken!

Ik kijk er naar uit om straks iedereen te ontmoeten met al die kleine hummeltjes :D

Fijne dag!

Liefs, Marit!

Ik ben het helemaal met je eens! Het is zo fijn om te kunnen kletsen met mensen in dezelfde situatue. en er weet altijd wel iemand een antwoord. dank jullie allemaal!

Helemaal mee eens. We hebben een leuk contact zo samen. Ik kijk elke dag wel een paar keer op de site om te lezen hoe en wat. Dacht dat dit wel minder zou worden, maar merk zelf ook dat ik het erg fijn vind

Ik hoop dat we lang zo door mogen gaan

x yvonne

Ahhh wat lief!

Ik ben het er helemaal mee eens, als je het vergelijkt met andere maanden zijn wij zeer actief. Heerlijk!

Das leuk om te horen, ik ben het er helemaal mee eens!
we hebben zeker leuk contact en vind het fijn om op fb mee te kijken met iedereen, heb je er ook één beetje een beeld bij.

Hopelijk kan ik het straks als ik werk ook nog bij houden, maar ga zeker mijn best doen!

Hebben we trouwens al één datum?

Nee de poll loopt voor de maand juli :) tevens nog wat moeders toegevoegd aan de groep omdat ik die over het hoofd had gezien (sorry)
15 en 21 juli staan bovenaan met de stemming in ieder geval :)

Terug
Bovenaan