eveningsickness?

A

Anoniem

Guest
Vandaag voor het eerst op dit forum. Ontzettend boeiend en fijn om te weten dat je niet de enige bent. Nu mag ik niet klagen, want ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar toch spannend.

Hele stomme vraag... Als je zwanger raakt in een ver land. Met bijna 12 uur tijdsverschil, dus ochtend daar is avond hier... heb je dan je morningsickness 's avonds?

Persoonlijk lijkt het me sterk, maar ik ben wel steeds 's avonds misselijk en 's ochtends heb ik nergens last van...

Drie weken geleden had ik wel een soort ongi, een week lang een héél klein beetje. En vorige week dacht ik mijn eisprong te voelen (nog nooit eerder gevoeld, dus ik weet het niet zeker). En mijn cyclus is zo onregelmatig (drie weken? Daarvoor 11 weken) en toch al een half jaar geen pil meer. Ik weet niet wanneer ik kan testen. Volgende week? Ik ga het denk ik toch maar proberen, kan niet wachten!

morningsickness is een vrij algemene naam voor de misselijkheid die tijdens de zwangerschap op ELK moment van de dag kan optreden
je kan natuurlijk ook de hele dag misselijk zijn
het heeft dus niets te maken met de tijdzone of zo
gewoon toeval :)

Dat dacht ik al, maar ik vond het wel een erg grappig toeval!!

Hoi Hanna,
mijn zus was tijdens haar gehele zwangerschap 's avonds misselijk, dus andere mensen kunnen daar vast en zeker ook last van hebben.

Terug
Bovenaan