eventjes jullie mening nodig

A

Anoniem

Guest
De dag we vruchtbaar waren   hebben we geklust, ik heb na een paar symptomen een testje gedaan die had een  licht streepje positief     dacht ik dus.
Nu 10 testen verder zeg maar en overtijd is het negatief en geen rd te bekennen ik snap er niks meer van.
Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben maar durf ook niet 100% zeker te zijn
Wat   kan ik nog doen dan behalve volgende week naar de ha voor een bloedtest
Heeft iemand dit ook al een keer gehad?

Hey Hoi, hoelang ben je overtijd? Wanneer was je nod?
Wanneer heb je de test gedaan die negatief was?
Waarom doe je 10 testen eigenlijk meis? hihih
Pff heb je geldboompje ofzo? Afwachten idd magisch woord.
Een streep is een streep zeggen ze.
Elke 2 à 3 dagen stijgt je hormoonspiegel in je urine.

Sorry voor de vele vragen!

hey nathalie

ha   ha mijn nod was gister, maar zoals vele meisjes begint het hier ook in mijn koppie te tollen wordt denk ik dikker   wordten dikkere boobs   krijg je kent het wel .
Ik was vorige week al de hele week misselijk en zere buik en moe you know
dus dacht doe een test maar die was dus positief. toen nog maar testen, had via internet goedkope testjes zondag getest, vandaag getest en nu blijft het negatief ( de test van vorige week spookt door mijn hoofd)
Ik begin nu te denken dat de test niet deugde.
ik heb eigenlijk niet veel geduld zoals je weet

Hahhaha nee ik merk het. De test die je vorige week heb gebruikt gaf dus positief aan? Vaag streepje of duidelijk? En die van zondag en vandaag beide negatief? Kon je die testen wel voor je nod gebruiken? Kan me vergissen, maar zoveer voor je nod, volgens mij staat er dan ook in (sommige) bijsluiters of dat ik het ergens gelezen heb dat je dan er niet echt vanuit mag gaan. Misschien weten andere meiden dit?

Je zult geduld moeten hebben en gewoon nog paar dagen wachten. Als je nog steeds niet ongi bent, test je bijv. vrijdag nog eens. Ja ik weet het dat is ver weg, maar je vroeg mijn mening, hihih.

Succes meis!

hey thanks we wachten maar af, die testen konden vanaf 6 dagen voor de nod maar ja daar was de prijs ook naar zeg maar...

dank je wel

He,
Wellicht heb je te vroeg getest. Idd per 2-3 dagen stijgt je HCG en je kunt het dan het beste in de ochtend testen.
Suc-6 meid.
Groetjes Amber

hoi allemaal

ik heb ook een paar testjes liggen voor het geval dat...
er staat duidelijk in die bijsluiter dat het niet verstandig is om al getesten voor dat je ongesteld moet worden.
het kan dus zijn dat er een zaadje zit, en dat heeft die test dan gezien maar het kan dus gebeurten als je ongesteld moet worden je baarmoeder het zaadje niet heeft gepakt ( om het zo even uitteleggen ) dus ben je niet zwanger geraakt.

groetjes mir

Terug
Bovenaan