eventjes netjes voorstellen

Mijn naam is Nuria en ben 36 jaar, gescheiden en woon samen met dochterlief Eef van 3 jaar.

In het dagelijks leven ben ik schoonmaakster in een ziekenhuis voor 4 halve dagjes in week.

Ik vind het leuk om andere moeders te leren kennen en onze ervaringen in het moederschap te delen.

Welkom Nuria!
Het is hier wel heel erg rustig. Beetje saai dus. Maar ik zal me even voorstellen.
Ik ben Hanneke 35 jaar en al 18 jaar samen met mijn man. (8 jaar getrouwd) We hebben vier kinderen: 3 dochters (2003, 2006 en 2009) 6 weken geleden (18 november) is onze zoon geboren. Helemaal heerlijk weer zo'n klein ukkie maar soms wel erg druk en vemoeiend zo'n groot gezin.
Maar meestal geweldig genieten!
Ik werk 20 uur per week als Sociaal Cultureel werker
groetjes Hanneke

Hallo Hanneke

Wat leuk om zo'n groot gezin te hebben, maar lijkt me inderdaad wel inderdaad vermoeiend. Ik heb al moeite met dochter Eef, al hebt ze ook haar meer lieve kant.

Het lijkt me rustig hier ja, maar wel genoeg om te lezen en zal ener dags zelf wat neerzetten.

Groetjes

Nuria

Hai Nuria en Hanneke,

Inderdaad wat stil hier. Zat veel op deze site, toen ik zwanger wilde worden. Helaas nu weinig moeders met peuters.

Lijkt me leuk om af en toe wat van jullie te lezen.
Zit zelf ook op volgensmama.nl , maar ook daar is het niet echt druk.

groeten
Laura

Terug
Bovenaan