eventjes rustig aan

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik had het vanmiddag al bij het stukje van Wilma verteld, maar had geen tijd meer om het hier ook nog even neer te zetten.....

Ik heb voor nu eventjes besloten om het eens even wat rustiger aan te gaan doen op het forum. Ik heb het idee dat ik er niet bepaald rustiger van word. Bovendien komen er denk ik een aantal moeilijke maanden aan ivm gun enzo.

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, en zal ook zeker nog blijven meelezen, alleen denk ik dat ik iets minder vaak zal reageren. Eens  kijken of dat een beetje rust voor mij brengt.
Bovendien ga ik morgen een weekje op vakantie dus de komende week horen jullie even helemaal niets van mij. Natuurlijk ben ik daarna weer even terug om bij te lezen.

Ik wens iedereen hier heel veel succes en hoop natuurlijk nog steeds dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn........

Heel veel liefs en kusjes Annet

Lieve Annet,
snap je beslissing om even wat afstand te nemen.
Het forum werkt verslavend merk ik aan mezelf, maar daardoor ben je er wel gauw ook ieder moment van de dag mee bezig.
Ik hoop dat het je wat rust geeft en wie weet, je leest het vaak genoeg, is het dan wel raak.
Veel succes bij de gyn en een hele fijne vakantie.

Liefs,
Danielle

Oooohhh Annet ik zal je missen meid!
Een heeeeeele fijne vakantie. Geniet ervan.
Hopelijk kom je terug met een heel mooi kadootje.

Dikke kus ,

TeHa

Hé Meis!
Geniet van je vakantie, ik hoop echt dat jullie helemaal weer bijkomen.
En veel sterkte bij de gyn.
Liefs Nicole

he meid,

ik snap precies wat je bedoelt!
een hele fijne vakantie, en ik hoopdat het binnenkort gauw raak voor jou is!
ik zal aan je denken!

heel veel liefs Wilma

Terug
Bovenaan