Eventjes voorstellen:

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ,

Ik ben al vaker wezen kijken op dit forum en het leek me erg leuk af en toe mee te praten en t is erg leerzaam ook, moet ik zeggen. Maar ik d8 dus, dan wel zo leuk om me even voor te stellen: Ik ben Debby, 21 jaar, a.s. mamma van een (vast en zeker) lief jongetje, 4 april uitgerekend.  Het zit r dus bijna aan te komen (heb alleen nog steeds geen naam  vind het zo moeilijk), zelf heb ik het gevoel dat  de baby  een paar weken eerder gaat komen, hebben sommigen van jullie dat ook??

Groetjes, Debby

Hey Debby,

Ik denk dat het vrij normaal is  om te denken dat je kleintje eventueel eerder zou kunnen komen, wat natuurlijk ook heel goed mogelijk is he. Je moet immers niet zo lang meer en vooral die laatste weekjes spookt er (denk ik) vanalles door je hoofd. Zelfs ik heb dat nu al en heb nog 10 weken te gaan. Gelukkig heb ik een lieve man die me af en toe weer back to earth brengt want dat heb ik af en toe wel nodig.

Heel veel succes met de laatste weekjes en natuurlijk met het vinden van een leuke naam voor je kleine jongen.

Groetjes xxx Yasmina

oo dat gevoel had ik ook bij mn eerste dat ik dacht dat ze eerde kwam,maar ze bleef lekker zitten tot bijna 43 weken
.ik was er van overtuigd dat ze veel eerder zou komen hihi

ach heel lang kan het niet meer duren in ieder geval
geniet er maar van ,oja en succes met zoeken naar een naam.groetjes diana

Hoi,
Ik hoor hier eigenlijk  niet want ik ben helemaal niet zwanger.
Maar wat is jouw verhaal herkenbaar!!!!
Ik heb toen ik 3 maanden zwanger was direct al gezegd dat ons ukkie eerder zou
komen en dat ik dus niet de volle 40 weken zwanger zou zijn.
En het is nog uitgekomen ook!!! Onze zoon Quinten is een maand te vroeg geboren.
Vreemd he die intuitie....
Maar het is beter als ze gewoon lekker tot zeker 37 weken blijven zitten want dan heeft
je kindje een betere start.
Geniet lekker van je zwanger zijn en succes met het zoeken van een naam.
Groetjes Melanie mmv Quinten (31-08-04)

Hoi Deb,

Welkom hier, en neem eens een kijkje bij de April mama's,
daar zit ik zelf ook bij. Geniet van je zwangerschap, en succes
met namen uitzoeken!!

xx Syrah (32 wk)

Terug
Bovenaan