eventjes voorstellen

hoi allemaal!

allereerst iedere aanstaande mama in wording PROFICIAT!!!

wij zijn nu 8 weekjes zwanger & uitgerekend op 13 juni vandaag onze 2e echo gehad, vorige week hebben we de eerste inwendige (hopelijk ook de laatste!) echo gehad omdat ik veel last heb van mijn heupen & vandaag de 8 weken echo was weer 1 cm gegroeit!

en hoe zit het met jullie mannen? die van mij denkt soms echt dat ik er niet blij mee ben omdat ik er heel nuchter mee om ga ivb met de eerste 3 maanden spring ik nog geen gat in de lucht want het kan altijd nog mis gaan...

veel liefs Indry

Hai Indry,

Welkom! Gezellig dat je er bij bent!
Mijn man is heel erg blij, maar vind het ook super spannend. Ik ben zelf wel wat zenuwachtig en hoop dat straks met de echo alles goed is.
Ik geloof dat mijn man niet zo goed weet wat hij er mee moet, hij wil wel weten wat voor informatie ik op zoek bv maar hij zoekt zelf niks op. Toch zegt hij wel af en toe heel trots 'ik wordt papa!'

Groetjes, Tes

hey Tes

spannend he zo'n echo! is dit jullie eerste wondertje in spe? wij hebben over 4 weken weer een echo met de 12 weken, hopelijk zien we dan ook wat meer want gister was me vriend een beetje teleurgesteld omdat je niet veel zag natuurlijk.

mijn vriend wil ook zien wat ik allemaal opzoek, zelf zoekt hij ook niet veel meestal krijgt hij de informatie van mij :) hij was helemaal door het dolle toen de test positief was net een kleine jongen in een ballenbak heel leuk om te zien! met sinterklaas gaan we het onze hele familie vertellen, hoop dat mijn vriend dan ook gaat zien dat ik er echt wel blij mee ben! haha heb voor me ouders een cv van kleinkind in spe & voor me zussen een slabbertje met een tekst erop 1 voor suikertante & 1 voor peettante

we hebben tot nu toe alleen een combi wagen gekocht, kamertje halen we met de 3 maanden.

groetjes Indry

hoi wondernmr2

jaaaa 2 echo's :) nu de rest nog goed dan ben ik helemaal happy, krijg ook wel steeds meer rust in de eerste 3 maanden dat het wel goed komt, maar je weet het nooit :( begin nu langzaam op mijn roze wolk te landen eindelijk!

groetjes Indry

O dat gevoel heb ik nog helemaal niet zo, tuurlijk ben ik wel blij, maar vooral zit ik wel in spanning. Ik geloof het allemaal pas echt als ik de echo zie.
En ja, het wordt ons eerste kindje!
Voor jou ook?

Wij hebben al wel een kinderwagen, het is zo'n oude uit de jaren 60. Die heb ik van een rommelmarkt, kon ik toen echt niet laten staan. Hij moet nog wel even gepoetst en ik wil er een nieuw matrasje in doen. Verder is ie super mooi!
De rest kopen we later. We moeten eerst ons huis maar eens goed opruimen :)

Groetjes, Tes

Hoi Indry,
Gefeliciteerd hoor!
Wat je vraag over de mannen betreft, die van mij is aardig terughoudend, in augustus nog een MK gehad en hij durft het dus nog niet goed te geloven.
A.s. maandag zal hij ongetwijfeld een gat in de lucht springen als hij de echo ziet.
Voor mijn gevoel zit het gewoon goed nu.

hey Tes

dit word ons eerste kindje :) de spanning of het goed gaat blijft toch wel erg overheersen maar dat is denk ik maar gezond haha

stoere kinderwagen!!! echt leuk & fijn dat die nog in zo'n goeie staat is! onze wandelwagen is van bebeqo van 0 tot 4 jaar

ons huis is zo ver als klaar de babykamer is ook al klaar hoeven alleen nog maar de spullentjes ervoor te kopen houden alles bruin met wit lekker neutraal ben alleen goed opzoek na een bed hemeltje want dat lijkt me wel fijn in Juni tegen de muggen!

groetjes Indry

Terug
Bovenaan