Eventueel forumdag in Venlo ??

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Er worden al in verschillende regio's forumdagen georganiseerd zodat we elkaar eens in het echt kunnen ontmoeten. Ik merk alleen dat de Limburgers nog ontbreken danwel een kleine poging tot gedaan hebben..

Omdat ik zelf eigenlijk uit Blerick (gemeente Venlo) kom en dit ook voor sommige brabanders, die de 12e niet mee kunnen gaan naar Breda, een centraal punt is vroeg ik me af;

Is er interesse voor een forumdag in Venlo ??

We hebben daar een waanzinnig mooie heide met een geasfalteerde wandelroute waar je heerlijk kunt picknicken. Schaapjes die er loslopen, zweefvliegers bekijken, ijskarretje met jammie etc.. Je kunt ook vanaf dit punt de Duitse grens over lopen naar een gigantisch meer (mensen die graag waterfietsen? haha)  met een groot restaurant met zonneterras voor wat te drinken. En dames, dit is maar 15 minuten lopen dan haha.. (zag jullie frons al!)

Ýls er genoeg animo is wil ik hier ook wel het een en ander organiseren..

Wie zou er in principe mee willen?
Dan kan ik een kleine balans opmaken en als er genoeg animo voor is een datum prikken..

Ik hoor het wel!!

Esmé mv Kay

Hallo,

Ik vind het een goed idee. Maar ja ik kom wel uit Limburg. Vorige keer kon ik niet mee omdat ik met Sem naar het cb moest.

Groetjes Cindy mv Sem

Het is ook bedoelt voor de Limburgse forummers én natuurlijk alle andere mama's die het leuk vinden om te komen..

We wachten nog even af..

Ook ik zou het wel leuk vinden. Maar er moet natuurlijk wel genoeg
animo voor zijn...
dus limburgers kom maar op..

groetjes pally

Nou roep maar wanneer dan kijk ik of de agenda een gaatje heeft en dan komen we zeker. Een dagje lekker de natuur in is altijd een goede!

Groetjes Nands (brabant....)

ik ben af hankelijk van marloes 1979
die werkt op dinsdag en donderdag dus die dagen kunnen we dan niet.
ik zal marloes even maile.

of we mee kunnen. groetjes petra en iris

Terug
Bovenaan