Eventueel zwanger met mirena spiraal ?

<p>hee mensen ,</p><p>het volgende .. ik heb een mirena spiraal sinds maart 2017 , zo’n 2,5 jaar nu. <br />normaal gesproken is mijn cyclus om de 31 dagen ongesteld.. in juli was ik de 18e ongesteld geworden en ik augutus was ik de 21e ongesteld in september was ik de 20e ongesteld geworden. Nou ben ik dus tot op heden niet ongesteld geworden..  Wat zeggen jullie? Test doen en zo ja , wanneer en op welk dagdeel ?</p><p> </p><p>groetjes ?</p>

Het kan zijn dat de menstruatie uit blijft door de mirena, zelfs als hij er al even zit. Zou gewoon een test doen (action heeft goedkope), just to be sure. ‘s Ochtends is het best, met ochtend urine.
En ja, je kunt met een spiraal zwanger worden. Kans is klein, maar niet 0. Zoals bij zo ongeveer alle anticonceptie..

Ik zou wel een test doen waarom ik heb ook een spiraal gehad werd altijd ongesteld en ik had een bepaald gevoel ik moest ongesteld worden en dacht volgens mij wordt ik het niet. Deed ik een test en jawel zwanger dus kan heel goed nu een mooie dochter van 1,5 jaar en ook al was het niet gepland ze is zeer welkom en zou niet meer zonder willen. Nu zwanger van de 2e dit keer wel gepland succes in elk geval 

Terug
Bovenaan