Evi geboren!!!!!

Op 29-01-2011 ben ik bevallen van een prachtige gezonde dochter Evi.

De bevalling ging razend snel, ben ingeleid, in 4uur en 3 kwartier was ze er. Kon nog eerder, alleen was er op het moment dat ik echt persweeen kreeg geen vk aanwezig, moest 4 enorme persweeen wegpuffen. Toen de vk kwam, was ze helemaal verbaasd dat ik in 1 uur van 4 cm ontsluiting naar volledige ontsluiting gegaan was. Mocht persen, alleen kwamen er geen persweeen meer. Ze is op een paar rugweeen geboren. Dus was enorm snel.....
Helaas de nasleep was wat dramatischer. De placenta wilde niet komen en verloor 2 liter bloed. De hele kamer vol met artsen, verpleegkundigen. Geduw en getrek op mijn buik. Toen de navelstreng afscheurde gingen ze met me racen naar de ok. Onder narcose de placenta verwijderd en gelukkig heb ik het overleeft. Ik schrok me alleen een hoedje toen ik mezelf in de spiegel van de lift zag, zo wit als een lijk!!!!!

De dag erna werd duidelijk dat ons meisje een infectie had en werd opgenomen op de coufeuze afdeling. Kreeg een antibioticakuur en lag aan allerlei apparatuur. Tranen met tuiten gehuild!!!!

Na 1 week in het ziekenhuis geweest te zijn, zijn we afgelopen zaterdagmiddag naar huis gekomen. Gelukkig gaat nu alles helemaal goed en zijn we ontzettend aan het genieten van ons gezinnetje!

Hoi Vlindertje,

Van harte gefeliciteerd met Evi!!!!
Wat een heftig verhaal zeg, gelukkig dat alles weer goed gaat en jullie nu lekker thuis van je kleine meid kan genieten.
Zijn we uiteindelijk toch op dezelfde dag bevallen!!!
Ik ben ook op 29 januari bevallen, van Damian. Alleen bij ons ging het allemaal nog iets sneller!! In iets meer dan 2 uur is hij geboren en wij waren 3 uurtjes na de bevalling alweer thuis.

Nou, geniet ervan, het is een heerlijke tijd!!!

Jeetje was zal dat eng zijn geweest!

Ik hoop dat je je nu beter voelt!

Natuurlijk gefeliciteerd met je dochter, wat een leuke naam zeg!

Veel liefs

Terug
Bovenaan