Hoe is het nu met het doorslapen?
Kan me goed voorstellen dat je na 3 a 4 per nacht een beetje teveel begint te raken om eruit te gaan.
Inderdaad ik heb nu een dochter die van 18:30uur doorslaapt tot de volgende dag 06:00uur.
Dat is lekker ja, voorbeeldig.
Maar het heeft me ook veel bloed zweet en tranen gekost moet ik zeggen.
Ze sliep gewoon altijd heel slecht was vaak na 5 minuten al wakker, zowel s nachts als overdag.
Alles hebben we geprobeerd, inbakeren, pukka baby, wiegen ect ect.
Maar laten huilen dat gaat tegen mijn principes.
Je hoort het inderdaad heel veel, maar ik vind dat niet nodig.
Een kind huilt niet voor niks....is mijn mening.
Hoe ik het nu heb gedaan.
Speentje geven en een knuffel die ze kent en tegen haar aanduwen.
Dat hielp al vrij snel en s nachts kon ze inderdaad wakker worden.
Dan zorgde ik gewoon dat ik er meteen bij was (voordat ze heel hard ging huilen en dan vaak al over de toeren was en dan helemaal niet meer kon slapen) om de speen weer te geven.
En dan werkt perfect, het heeft even geduurd.
Nu is het o dat ze zelfs s nachts een keer wakker wordt goed een half uur kan liggen brabbelen en dan laten we haar gewoon liggen en dan slaapt ze op een gegeven moment weer in.
Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt...
O en iemand anders vroeg nog een tip om ze tot 8 uur op te houden, nou die heb ik helaas ook niet.
Dat houdt ze niet vol.
Maar vaak maakt het niet uit hoe laat je ze op bed legt ze zijn de volgende dag toch vaak op dezelfde dag wakker.
Succes
Kan me goed voorstellen dat je na 3 a 4 per nacht een beetje teveel begint te raken om eruit te gaan.
Inderdaad ik heb nu een dochter die van 18:30uur doorslaapt tot de volgende dag 06:00uur.
Dat is lekker ja, voorbeeldig.
Maar het heeft me ook veel bloed zweet en tranen gekost moet ik zeggen.
Ze sliep gewoon altijd heel slecht was vaak na 5 minuten al wakker, zowel s nachts als overdag.
Alles hebben we geprobeerd, inbakeren, pukka baby, wiegen ect ect.
Maar laten huilen dat gaat tegen mijn principes.
Je hoort het inderdaad heel veel, maar ik vind dat niet nodig.
Een kind huilt niet voor niks....is mijn mening.
Hoe ik het nu heb gedaan.
Speentje geven en een knuffel die ze kent en tegen haar aanduwen.
Dat hielp al vrij snel en s nachts kon ze inderdaad wakker worden.
Dan zorgde ik gewoon dat ik er meteen bij was (voordat ze heel hard ging huilen en dan vaak al over de toeren was en dan helemaal niet meer kon slapen) om de speen weer te geven.
En dan werkt perfect, het heeft even geduurd.
Nu is het o dat ze zelfs s nachts een keer wakker wordt goed een half uur kan liggen brabbelen en dan laten we haar gewoon liggen en dan slaapt ze op een gegeven moment weer in.
Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt...
O en iemand anders vroeg nog een tip om ze tot 8 uur op te houden, nou die heb ik helaas ook niet.
Dat houdt ze niet vol.
Maar vaak maakt het niet uit hoe laat je ze op bed legt ze zijn de volgende dag toch vaak op dezelfde dag wakker.
Succes