@Evje en Vissen

He meiden,
ik was benieuwd hoe het met jullie zwangerschappen gaat en hoe jullie je voelen en wanneer uitgerekend?hier al weer bijna 15 weken en 30 maart uitgerekend inmiddels al 3 echos gehad en over 2 weken weer 1,dan kunnen ze als het goed is ook het geslacht zien....ben zo benieuwd.willen jullie weten wat je krijgt?
liefs jootje

Hi!

Ik zit morgen op 9 weken en voel me niet echt heel fantastisch... Misselijk, moe, misselijk, moe.. En een totale afkeer van bijna al het eten. Brood bijvoorbeeld: ben ik echt dol op normaal, eet makkelijk 5-6 sneetjes per dag.
Nu moet ik al naar de wc rennen als ik het ruik, heb al 4 weken geen brood gegeten. Echt maf hoor, die hormonen.
Bij mijn zwangerschap van Warren hielp gember goed, nu helaas niet.

We kijken erg uit naar de eerste echo: 26 okt. als alees goed is ben ik dan 11 w. 5 dagen.. Spannend hoor!

Ik ben 11 mei uitgerekend, maar mijn cyclus was nogal een zooitje, ben benieuwd wat de echo zal aangeven.

Pfff, kan niet wachten tot een weej of 14, hopelijk voel ik me dan weer een beetje ok.

Liefs,
Evje

@Mamamar:leuk dat je reageerd ja ga n u na de 12 weken erg snel!ik voel me echt goed de laatste tijd.heb bijna niks geen klachten meer....had ook al niet veel last hoor.maar was eerst heel veel moe.nu minder.

@Evje:wat balen dat je je zo misselijk en moe voelt,hopen dat niet te lang duurt want lijk me erg pittig om je zo te voelen met nog zo een klein mannetje thuis.ik mag niet klagen,voel me zeker de laatste tijd weer helemaal happy.(kijk ook al erg uit naar de baby,iets waar ik in het begin zo tegenop zag)je moet nog even wachten voor de echo dus maar zo te horen zit het wel goed!
heb je verder nog geen controle gehad?
liefs jootje

Hi ladies,

Fijn hoor, dat alles goed gaat op de gebruikelijke kwalen na. Ik ben afgelopen dinsdag naar de gyn geweest voor een nagesprek over mijn bevalling en de herhalingsrisico's. Ik ben er niet heel veel wijzer van geworden, zoals verwacht zei ze niet: je kunt er gerust weer aan beginnen, komt wel goed! Maar ze was heel politiek correct door te zeggen dat er absoluut een herhalingsrisico is, maar dat ze er heel adequaat op in zullen spelen. Ze vond het niet onverantwoord... maar ja...

Goed hier valt er dus nog wel wat na te denken, maar of een tweede welkom is? Absoluut! Misschien dat ik daar ondanks alle onzekerheid de keus al wel mee gemaakt heb... Maar goed, vooralsnog wat extra tijd nodig...

@Evje, je bent toch vegetariër? Zou lachen zijn als je nu onbedaarlijke trek in een hamburger krijgt ofzo... hahaha... of moet je van het idee alleen al kotsen?

Hahaha,

&Blossom
Nee, van hamburgers droom ik bepaald niet, zou inderdaad hilarisch zijn (en mijn man er van overtuigen dat zwangere vrouwen compleet gestoord zijn!)

Waardeloos dat de gyn niets kan 'voorspellen', moderne medische wetenschap is soms nog lang niet zover als we hopen. Het lijkt me een intens moeilijke keuze voor je. Hoe kijkt je man er tegen aan?

Wat je keuze uiteindelijk ook wordt, heel veel sterkte!

En inmiddels alweer ietwat beter, nog steeds geen broodfan, maar een zacht wit bolletje kan ik net binnenhouden!

X
Evje

Terug
Bovenaan