Evy 1 jaar, de eerste foto's.

Hallo,

Evy's eerste verjaardag alweer achter de rug. Onze kleine grote meid ligt lekker te slapen en al de indrukken van vandaag te verwerken.
Want het was me het dagje wel. Met ehbo bezoek van papa.
Maar het uitgebreide verhaal volgt nog, ben zelf ook doodop.

Nog even snel 2 foto's:

Heel veel cadeautjes uitpakken

Evy en haar verjaardagstaart.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

GEFELICITEERD !!! Wat een mijlpaal he..
Echt leuke foto's.. Zo leuk hoe ze dat papier eraf scheuren enzo. Wat vond ze van de taart ??

Onze kleine meid Elise is woensdag 1 jr geworden. Toen klein gevierd en dit weekend nog eens flink overgedaan (ook straks nog weer een huis vol visite). Heerlijk, wat wordt ze verwend en wat genieten zeg (ook voor mama en papa). Haha... Ik zal één dezer dagen ook ff foto's plaatsen.

Gefeliciteerd!!! Ik hoop ook dat het, ondanks het EHBO bezoek, een mooie dag is geweest!

Bij ons is het ook bijna zo ver. Zondag vieren we de verjaardag en volgende week dinsdag is onze dame echt jarig, ik heb er zo'n zin in!

Hej!

Wat een schatje.... oh... wat leuk he. Ik ga ook proberen van Linde wat te plaatsen. Het was voor ons als ouders toch weer een hele byzondere mijlpaal hoor, zo'n 1e verjaardag. Zelfs bij nr 3!! Alles goed met je man? Wij hebben ook nog een bijzonder verhaal, komt later. Lekker genieten van die lieve meid, en op naar de 2e verjaardag met alle ontwikkelingen die daar weer bij horen.... LEUK!! Liefs Pippi

Gefeliciteerd!
Wat gaat het snel. Wij vieren hier komende zaterdag de verjaardag. Toch weer een heel bijzondere periode waarbij je terugkijkt naar het afgelopen jaar.

Hoihoi,

Nou, hier dan het uitgebreide verjaardagsverhaal.
's Morgens vroeg haar toegezongen in bed. Na ontbijt lekker naar zwemles. Daar stootte papa zijn hoofd tegen de deur van het kleedlokaal. Gevolg flinke snee, die we hebben moeten laten plakken op de ehbo.
Gelukkig kon mijn moeder even op Evy passen.
Na haar slaapje, kwam de visite. Daar ik iedereen op dezelfde tijd (15.00) had uitgenodigd, was het even erg druk voor haar, maar door al die cadeautjes, was dit alweer snel over.

Speelgoed op de groei.

Alle cadeaus bij elkaar.

Na al het uitpakken, was het tijd voor taart. Verschillende kaarsjes erop en met z'n alle rond de tafel nog eens verjaardagsliedjes zingen voor haar. Kaarsjes uitblazen en toen moment suprême: graaien in de taart.
Nou, mooi niet, zal Evy gedacht hebben. Ze heeft hem even aangeraakt, maar liet meteen merken die viezigheid aan haar handjes niet fijn te vinden, huilen.
Dus handjes wassen en toen lekker met papa een stuk taart gegeten, want smaken doet het natuurlijk wel.

Ze heeft toen nog even gespeeld, maar was best wel moe van al die indrukken. Dus even geslapen.
Rond etenstijd werd ze weer wakker. Gezellig met het overgebleven bezoek gegeten en nog volop gespeeld.
Rond 19.30-20.00 lag ze moe en voldaan in haar bedje.
Zondag moest ze echt bijkomen en heeft ze veel geslapen. Maar dat geld ook voor papa en mama.
Het was een fijne verjaardag en een hele belevenis zo voor de eerste keer.
En nu op naar een nieuw jaar met nieuwe ontdekkingen en belevenissen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan