Evy snotverkouden :( maar doet het wel goed!!

Hoi hoi Meiden,

Ff een kleine update van mijn kleine meissie.
Ze doet het echt super goed ze groeit echt als kool, ze is maandag gewogen en weegt al 2850 gram. En dat terwijl ze eerst was afgevallen naar 2500 gram.

De borstvoeding loopt prima en ze drinkt goed, klinkt bijna te goed om waar te zijn. Maar dan nu, ze is sinds gisteren snotverkouden het is echt gewoon enorm zielig heel der neusje zit verstopt dus moet ze door der mondje ademen..

Iemand misschien nog tips wat ik voor zo een klein mensje met een verkoudheid kan doen??

Liefs

AAAAAAAAAh germ

veeeeeeeeel liefde en knuffelen!
Misschien een eucalyptusbadje?

komt wel goed hoor. Heerst nu heel erg overal, met die temperatuurswisselingen!

Succes en een knuff voor je meisje

liefs

Heeft ze veel last van snot in haar neusje? Je kunt bij de drogist of apotheek een snot-uitzuiger (ziet eruit als een klein ballonnetje met een tuutje bovenop) kopen, daarmee kan je evt. snot uit haar neusje zuigen, omdat ze dat zelf nog niet weg kunnen krijgen. En voor baby's mag je zout-oplossing gebruiken, dat spuit je dan in haar neusje

Het is zo sneu als die kleintjes verkouden zijn, niks aan! Veel sterkte hoor!!

Liefs

Ach zielig hoor. Heel veel TLC en inderdaad een neuspeertje,zoutoplossing,eucalyptusbadje en evt. Luuf om te smeren voor babytjes.
Beterschap met de kleine meid!

liefs

Hi,

Net als mama-van-w wil ik je aanraden dat snotzuigertje te gebruiken; goede ervaringen mee. Ook de zoutoplossing die je in t neusje kan spuiten is aan te raden...doen!

Je kunt iets onder t matrasje leggen (niet op t matrasje!) aan het hoofdeinde, zodat ze iets omhoog ligt met haar hoofdje en net iets meer lucht krijgt (was tip destijds van kraamverzorgster, dit schijnt ook te helpen bij krampjes).

Liefs en succes, niet teveel zorgen maken!

Terug
Bovenaan