Ex van man stuurt cadeau voor baby

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel 6 maanden zwanger en eigenlijk super gelukkig. Deze week kreeg ik via mijn schoonmoeder echter een cadeau voor de baby van de ex van mijn man. Zijn ex van bijna 10 jaar geleden waarmee er eigenlijk geen band zou mogen zijn (ze waren toen nog tieners). Ik vind dit niet kunnen en heb hier een heel vreemd gevoel bij. Toch ben ik de gene die de wind van voren krijgt. Ben ik nu gek en moet ik dit als normaal beschouwen of proberen zij mij gek te maken?

Ik mis informatie over de ex. Waarom zou er geen band meer mogen zijn? Het zou kunnen dat ze hem tocb het allerbeste gunt en blij is voor jullie? Natuurlijk snap ik wel dat je hier vreemde gevoelens bij krijgt, maar zoals ik zei, missen we jnformatie om objectief te zijn.

Nou ik snap wel dat je dat apart vindt, het is immers 10 jaar geleden. En het is niet voor niets een ex.. tuurlijk hoeft het niks te betekenen maar ik zou het ook niet echt tof vinden.

Ik zou het ook wel vreemd vinden, wel aardig van der natuurlijk. En waarschijnlijk  lief bedoeld zonder bedoelingen?
Maar zoals hier boven gezegd word.
We missen wat informatie  ?

Ik denk dat het niet raar hoeft te zijn als de ex van jouw man nog contact heeft met haar voormalige schoonmoeder. 
Snap ook niet zo goed waarom er geen band zou mogen zijn. Ik heb geen contact met mijn ex van toen ik tiener was, maar snap niet dat dat niet zou mogen. Je kunt toch tot de conclusie komen dat je maar beter geen geliefden kunt zijn van elkaar, maar wel gewoon vrienden. Ik stuur ook geen cadeautje, maar gun hem het allerbeste zonder ooit nog een relatie met hem te willen. Maar al zou ik nog contact hebben met zijn ouders, dan is een cadeautje denk ik wel gewoon aardig. En jij krijgt het via jouw schoonmoeder voor de baby. Er wordt niets achter je rug omgedaan lees ik en al helemaal niet door je man. 

Ik vind het getuigen van jaloezie dat je er gelijk wat achter zoekt. Juist als het zo lang geleden is en ze nog tieners waren zou ik er niet teveel achter zoeken. Hoe serieus is een relatie als je tiener bent? Misschien gunt ze hem al het geluk en is het gewoon heel attent van haar dat ze er aan denkt. Je kan ook alles negatief zien

Terug
Bovenaan