examen.. weten jullie nog?

A

Anoniem

Guest
Vandaag en morgen krijgt iedereen die examen heeft gedaan te horen of ze geslaagd zijn of niet ...................

Weten jullie nog hoe spannend dat was????

Iemand die ik ken krijgt vandaag dan ook de uitslag en heb haar al gemaild en krijg dan een zenuwachtig mailtje terug... oooh!

Groetjes Kirsten mv Tyche

hihiihihihihi
ja weet het nog goed hoor dat ik bij e tel moest wachten om te horen of ik geslaagd was of niet   ze konden tussen 9 en 5 bellen en ja hoor ik kreeg het tel om half 5 jajajaja ik was geslaagd  pfffffff ik krijg weer de zenuwen als ik er aan denk

hihi, ja hoor. Ik wist zeker dat ik gezakt was (had al veel via internet nagekeken) en toch was ik zo zenuwachtig. Toen ik gebeld werd met het verlossende woord (gezakt dus) begon ik dus ook gewoon lekker te janken. Terwijl ik het toch eigenlijk al wist, maar ja, die ontlading....
Ik ben gewoon een beetje een jankebalk (niet vragen naar de weken na de bevalling, arme mensen om mij heen).
Liefs Nelleke

Ik was supersuperzenuwachtig!!! Ik was met goede cijfets het examen ingegaan en kon eigenlijk bijna niet zakken. Dat wist iedereen, behalve ik. Ik heb zo'n vreselijke examenvrees......
Mijn cijfers waren dan ook niet de hoogste, maar geslaagd was ik wel. En maar wachten tot vijf uur, ik vond het vreselijk!!!!

Groetjes Hanneke

Hmm heb nog geen mail van haar terug!
Zegt niet veel goeds... of... ze is aan het feesten gegaan.
Denk dat ik straks haar moeder even bel.
Als ze dan gezakt is hoeft ze het zelf niet te vertellen.

Ik vond het ook kei spannend man! En ik was geslaagd!

Terug
Bovenaan