exceem

Mijn zoontje van 5 maanden heeft sinds een maand exceem op zijn lijfje (niet op zijn gezicht gelukkig). Nu hoorde ik iets over viola tricolor van dr. Vogel, heeft iemand hier ervaring mee? Of andere tips? Bedankt.
 
Mijn dochter heeft exeem in haar gezicht en eigenlijk niks helpt daarvoor, ik zou bij exeem toch gewoon contact nemen met de huisarts, die schrijft meestal een hormonale zalf voor....daarna kun je vragen aan de arts als het goed is......
 
ik gebruik spullen van hermal, beetje aan de prijs maar vooral de medicinale licht vettende badolie voor babys is echt helemaal geweldig. info kan je bij bootshelathcare vinden. het is te koop bij de apotheek en ik geloof de da en etos
 
allergie gaat vaak samen met voeding. en erfelijkjheid.
www.babyallergie.nl voor vele tips
hormonen zalf word opgenomen via de huid, mag maar kort gebruikt worden. i.v.m. beschadiging van de nieren..
(hormoonaanmaak) www.siriderma.de voor homopatische zalf. witte tube voor behandeling s' nachts en groene tube voor vette (onderhoudende) creme overdag. je hebt ook zonnebrand, bad en shampoo en bobylotion veel succes
 
Terug
Bovenaan