Hoi meiden, vandaag ga ik met Kyan naar de huisarts, sinds we meer kv geven, krijgt hij ook steeds meer last van exceem klachten. Volgens het CB kon dit geen kwaad en moesten we het goed vet houden (toen krijg hij nog maar 1 keer per dag KV en had toen al iets last) Merk alleen dat het vet houden niet voldoende is, vooral in het gezicht wordt het steeds erger.
Heb zelf het idee dat hij koemelk allergie heeft, heb al even gekeken naar de kenmerken en de volgende heeft hij:
- veel niezen
- Spugen
- Exceem/droge huid
- Manlief heeft ook exceem
Baal er van dat ik nooit ben voorgelicht in het ziekenhuis over de kv, dan had ik namelijk meteen al gekochten voor HA voeding. Hier had ik mij nooit in verdiept.
Ben nu ook aan het kijken naar de bijvoeding, maar als hij echt exceem zou hebben, dan kan ik dat beter niet doen, denk ik
Jullie ervaring hier mee
x
Heb zelf het idee dat hij koemelk allergie heeft, heb al even gekeken naar de kenmerken en de volgende heeft hij:
- veel niezen
- Spugen
- Exceem/droge huid
- Manlief heeft ook exceem
Baal er van dat ik nooit ben voorgelicht in het ziekenhuis over de kv, dan had ik namelijk meteen al gekochten voor HA voeding. Hier had ik mij nooit in verdiept.
Ben nu ook aan het kijken naar de bijvoeding, maar als hij echt exceem zou hebben, dan kan ik dat beter niet doen, denk ik
Jullie ervaring hier mee
x