exceem

Hoi meiden, vandaag ga ik met Kyan naar de huisarts, sinds we meer kv geven, krijgt hij ook steeds meer last van exceem klachten. Volgens het CB kon dit geen kwaad en moesten we het goed vet houden (toen krijg hij nog maar 1 keer per dag KV en had toen al iets last) Merk alleen dat het vet houden niet voldoende is, vooral in het gezicht wordt het steeds erger.
Heb zelf het idee dat hij koemelk allergie heeft, heb al even gekeken naar de kenmerken en de volgende heeft hij:
- veel niezen
- Spugen
- Exceem/droge huid
- Manlief heeft ook exceem

Baal er van dat ik nooit ben voorgelicht in het ziekenhuis over de kv, dan had ik namelijk meteen al gekochten voor HA voeding. Hier had ik mij nooit in verdiept.

Ben nu ook aan het kijken naar de bijvoeding, maar als hij echt exceem zou hebben, dan kan ik dat beter niet doen, denk ik

Jullie ervaring hier mee
x

Ooooh volgens het CB kan er helemaal niks kwaad...Ravi heeft ook last van uitslag/eczeem in zijn nekje. Ik heb zelf ook gigantisch last er van (begint ook altijd in mijn nek) was volgens hun ook niks en koemelkallergie kon het al helemaal neit zijn.
Lijkt me inderdaad verstandig om hier mee naar een HA te gaan. Die weten volgens mij toch echt wel wat meer dan dan het CB (heb het niet meer zo op die mensen :S)
Maar waarom zou je niet kunnen bijvoeden? Fruit etc kan toch gewoon of zie ik dat verkeerd?
Liefs!

he meid wat vervelend.. ik zou idd even wachten met ander voedsel geven tot hij 6 maanden is.
Je geeft toch ook pap erbij ofzo !? Weet even niet meer hoe het heet.
waar is dat van gemaakt ? Misschien kan hij daar ook wel niet tegen ?!
En ja HA voeding is dan idd beter. wij hebben ook allerlei allergieen in de familie dus jari krijgt ook HA.
ik wilde ook al beginnen met bijvoeding maar vanwege alle allergieen probeer ik het nog zo lang mogelijk voor me uit te schuiven. Zolang hij nog geen indruk geeft er aan toe te zijn wacht ik er nog even mee.
Ik hoop dat de ha kan helpen ! het is zo sneu voor zo'n kleintje! sterkte !

Terug
Bovenaan