exctra vocht, maar geen fruit(sap)

Hallo, mijn dochter is allergisch voor fruit. Ben nog aan het uitproberen welk fruit, maar wil even geen fruit geven om haar huidje rustig te maken. Nu krijgt ze nog maar 3 flessen en verder bijvoeding met groentehap, brood, babykoekje, soepstengel, etc. Vocht moet ik aanvullen, maar van diksap krijgt ze enorm veel uitslag. Ik wil ook geen vruchtensap geven. Wat kan ik haar wel te drinken geven, wat geen fruit bevat?
Water vindt ze maar niks en ook thee (venkel) heb ik geprobeerd en wil ze niet. Hebben jullie tips?
Bedankt!
 
Misschien een groente sapje je hebt wortelsap veelkinderen vinden dat wel lekker. En je hebt ook babythee misschien lust ze dat. Water kan altijd.

Of een extra fles melk.

groetjes joyce mama van mara
 
Rooibosthee vinden ze ook vaak lekker. Als ze eerst niet wil, kun je het ook elke dag eventjes aanbieden om haar eraan te laten wennen. Of je doet er een scheutje opvolgmelk doorheen en dat langzaam afbouwen. In diksap zit vruchtensap dus dat is niet zo gek dat ze daar uitslag van krijgt.
Water mag altijd zoals Joyce schreef, en dat van die wortelsap vind ik ook een goed idee. (bij de natuurwinkel hebben ze veel verschillende soorten sapjes)
Verschil maakt ook nog weleens of je het warm of koud aan biedt. Dat wil nog wel verschillen wat ze lekker vinden.
Succes! Ingrid
 
Terug
Bovenaan